Wauw, wat een reacties! Ik had niet echt de tijd om te antwoorden, maar bij deze.

Ik doe het even individueel, anders raak ik de kluts kwijt.
Umimeis, dat is precies hoe ik erover denk. Al is het kitten dan nog vrij jong, alles is beter dan heel lang bij die man blijven. Dus ik vind het niet erg!
JLC, haha ja, ik verheug me er nu al op.

George en Morisson zijn heel lief en leuk, maar zij slapen het liefst de hele dag. Ze hebben af en toe een hyperbui, maar dat is het. Zo'n kitten zal toch weer wat leven in de brouwerij brengen, en hoewel dat vermoeiend gaat zijn lijkt het me ook heel leuk!
Siris, ik snap wat je bedoelt. Wij wilden eigenlijk ook wachten met een 3e kat. We hebben hier ook maar weinig ruimte, en we verhuizen pas in september. Dus we zitten hier een tijdje met 3 katten op ca. 45^m. Maar goed, het is even niet anders vrees ik. Verre van ideaal, maar als we eenmaal verhuisd zijn komt dat wel goed. Bovendien hebben we het geluk dat in ieder geval George heeeeeel tolerant is. Morisson zal wat moeilijker doen, maar ook daar verwacht ik weinig problemen mee. Het is tenslotte nog maar een kitten, heb toch het idee dat volwassen katten dan wat voorzichtiger doen.
Die man heeft niet echt gereageerd op dat voorstel, hij zei dat hij geen zin had om er geld voor te vragen etc. etc. Zoals ik al zei, valt geen discussie mee te voeren.
Katrin, dank je voor je bemoedigende woorden, want ik ben toch wel bezorgd over de leeftijd van het kitten. Maar goed, ik ga gewoon het internet afstruinen voor tips en waarschijnlijk bel ik onze DA nog eens voordat het kitten komt, om tips te vragen. Komt goed.

Succes met afscheid nemen van je kitten!