Kater altijd sterker en groter dan poes?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Hilde_72
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 mei 2009 19:22
Locatie: Emmeloord

Re: Kater altijd sterker en groter dan poes?

Bericht door Hilde_72 »

Haha bij mij gaat dat net zo. Zit Tessa lekker uit haar bakje te smikkelen, duwt Otto haar weer aan de kant. Want stel dat het eten uit haar bakje nét iets lekkerder is :lol: En zo gaat dat een hele tijd door. Tessa trekt zich er niets van aan, die eet rustig om de beurt uit beide bakjes. Ik zie haar soms denken... wat is Otto toch dom. Ook Tessa kan heel goed negeren, en eigenlijk is zij de baas, net als Muis bij jou. Ze geven de mannen hun zin, maar ondertussen... Vrouwen hè ;-)

Ik kan je geen advies geven over Muis, dat ze soms niet zo stevig op haar pootjes lijkt te staan. Lijkt mij niet ernstig, ze is nog jong en alles is nog niet helemaal ontwikkeld. Kittens zijn erg flexibel. Maar als je het niet vertrouwt (ook omdat ze zo slap voelt), gewoon even naar laten kijken door de dierenarts! Dan ben jij ook weer gerustgesteld.
Groetjes, Hilde
Otto (2,5) en Tessa (3)


A home without a cat, is just a house.
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Kater altijd sterker en groter dan poes?

Bericht door Nyncke »

Bij twijfel, een da ernaar laten kijken...wij kunnen niet zien hoe het er in werkelijkheid uitziet.

Maar ik weet wel dat ondanks dat Salsa veel slapper is, ze niet omvalt/ omzwiept, trouwens de andere poezen ook niet.
Die deden alles gewoon anders maar wel net zo stabiel.

Probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven voor hem/haar wat er gebeurd.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Kater altijd sterker en groter dan poes?

Bericht door sandy »

Sja en Red is soms toch echt een lulletje, hij laat eten van zich afpakken, en als hij op schoot is wat Jessie niet zint, gaat hij weg als zij dr kont erin draait :lol:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Kater altijd sterker en groter dan poes?

Bericht door loek »

Hilde, wat grappig dat dit bij jou ook zo gaat.

Ik ben net bij dierenarts geweest maar vergeten te vragen naar dat 'omswiepen' af en toe.
Het is ook echt maar af en toe. Het was laatst twee keer vlak achter elkaar gebeurd, en toen gingen mijn 'overbezorgde moederhersenen' iets te snel ratelen denk ik. Eigenlijk ben ik er nu wel gerust op. Mocht het toch opvallend vaak gebeuren dan vraag ik het na.
Ze is gewoon in alles wat minder 'handig'. En Diesel volgens mij wat 'extremer' lenig e.d. Hij sprong net ook op het 'aanrechtblad' bij de dierenarts. Vond de dierenarts best knap ;-) Maar muis staat dan onder het aanrechtblad te miauwen. (zo van ik wil ook maar ik kan het niet)

Verder zag Muis er prima uit. En Diesel ook, alleen beetje prutoog. Diesel was inderdaad meer aangekomen dan Muis. Allebei prima opzich. Diesel gaat een beetje te snel met aankomen maar dat was nu niet erg. Als ik er maar op ging letten als ze uitgegroeid zijn.
En 2de inenting weer binnen.
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Plaats reactie