Het punt is dat ik geen praktijkervaring heb en wel dat werk wil gaan doen, dus dan zal ik wel een opleiding moeten volgen vrees ik

Over dat uurtarief: ik zat zelf aan het volgende te denken. Ik denk eraan om het op een soort no cure, no pay basis te doen. Mijn filosofie was als volgt:
- 1e consult op de praktijk is gratis, moet ik langskomen betaal je alleen voorrij kosten (ik zal het laatste altijd aanbevelen ivm bekende omgeving van de kat etc)
- Op basis daarvan een behandelplan en streefdoel afspreken met de klant. Dat streefdoel moet redelijk haalbaar zijn.
- Een x aantal weken afspreken waarin dit streefdoel behaald moet zijn
- De klant betaald in de tussentijd alleen voor materialen en eventuele voorrijkosten elke keer
- Wordt het streefdoel behaald binnen de gestelde tijd dan betaald de klant ook mijn uurtarief voor alle consulten minus het eerste consult
- Haal ik het streefdoel niet, dan betaald de klant dus alleen materiaal en voorrijkosten
Leek mij persoonlijk wel een goed plannetje. Mijn vader is makelaar en heeft ook een dergelijke manier van werken met klanten. (Die betalen alleen als hun huis verkocht wordt of als ze een huis aankopen via hem)