Ik snap dat ik je aan het twijfelen breng, daarom zei ik gister ook niks.
Maar na een avondje er over nadenken vond ik toch dat ik je dit wel moest zeggen.
De keuze is uiteraard geheel aan jou. Ik snap dat je al helemaal gehecht bent aan haar, dus dat het dan heel moeilijk wordt om er objectief over na te denken.
Ik persoonlijk, maar daar hoef je je uiteraard niks van aan te trekken

, zou het deels af laten hangen van de reden van het fokverbod. Als dit door een lichamelijke of geestelijke "fout" is (dat is namelijk de enige reden die ik er voor kan bedenken), zou ik heel goed gaan kijken naar de consequenties die dat heeft in de toekomst (belasting van zowel jij als het katje, maar ook de kosten) en of je daar mee om kan en wil gaan. Ook zou ik voor een dier met een "fout" niet het volle pond betalen.
Een "fout" vind ik in dit geval ook niet raszuiver.
Hier is een link naar een artikel wat gaat over het kopen van kittens
http://www.rasclubmainecoon.nl/rmc68.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staat overigens ook in dat fokker een aantal kittens per nest selecteren die geschikt zijn voor de fok, dat zou het fokverbod bij jouw kitten wellicht verklaren.
In dat stuk staat ook de link naar de vereniging zelf en een telefoonnummer van de kittenbemiddeling.
Hopelijk kan je hier iets mee.
(ik hoop trouwens gewoon heel hard dat de fokker een plausibele verklaring heeft en dat je binnenkort je kitten hebt!)