# Kittens alleen thuis laten?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: kittens alleen thuis laten??!

Bericht door jobey »

sandy schreef:Volgens mij vind geen enkel dier het prettig om opgesloten te zitten hoor..
ze hebben hier een eigen kamer, waar ze zich prima kunnen vermaken, naar buiten kijken en alles er hebben (krabpaal, water , eten kattenbak speeltjes)

maar wanneer we bijvoorbeeld 2 dagen weg gaan mogen ze overal wel komen, dan laat ik ze meer vrij, maar alleen voor boodschappen doen ofzo, gaan ze even naar hun eigen kamer
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: kittens alleen thuis laten??!

Bericht door sandy »

Een kamer is ook wel wat anders als een badkamer.
Ik zou het hier niet hoeven proberen, maar goed ik vind het ook niet nodig.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Danielle005
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2008 15:53

Re: kittens alleen thuis laten??!

Bericht door Danielle005 »

Ik heb ook 2 kittens van 11 weken.
Toen we ze gingen halen had ik nog 1 week vrij.
In die ene week heb ik ze nog geeneens gezien (ze zaten onder de bank) zo schuw waren ze!

Van mij mogen ze als we niet thuis zijn, vrij rondlopen door de woonkamer, keuken, en hal.
En wij wonen ook sindskort samen en alle spullen zijn ook nieuw, maar ze hebben nog niks gesloopt! *klopt af*
In het bezit van Rudi & Nala, 2 europesche korthaar kittens die zijn geboren op 22 mei 2008
Gesloten