Met spoed tijdelijk tehuis voor 3 poezen gezocht

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Ik zou het zo voor je doen, ik heb er alleen echt geen plek voor. 3 katten en een hond is al aan de krappe kant in een appartement.
Heb je al een oproepje op Marktplaats gezet?

Veel succes in ieder geval! En ik snap heel goed dat je je lieverds niet kwijt wil. Er zal vast wel iemand zijn die zich over je katjes wilt ontfermen.
Ik heb zelf ook in zo'n soort situatie gezeten en toen konden mijn katten gelukkig bij een vriendin ondergebracht worden. Ik ben haar voor eeuwig dankbaar, ik kan nog steeds van mijn lieverds genieten!
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Voor mij ook pfeeeuwww!
Ik kan het echt niet meer, hier zijn al 38 katten in huis en een paar buitenkatten die ik verzorg. Nee zeggen is soms een probleem, maar het moet echt ;-)

Laat je weten hoe het verder met je gaat en hoe het met je katten gaat?

Heel veel sterkte met alles.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Bericht door Boomer »

Top !!! Dat je iets gevonden hebt. Nu effe afwachten of het echt wat is maar zo te zien wel.
Heel veel sterkte komende tijd !!
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
R.Knuvelder
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mei 2007 23:35

Bericht door R.Knuvelder »

Ik hoop echt dat je er snel een oplossing voor vind. Ik heb zelf ook 3 katten en ik zou ze voor geen goud kwijt willen
smoef
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 aug 2007 11:45

Bericht door smoef »

De tip om te adverteren op marktplaats zou ik zeker niet volgen....
Daar kan van alles op af komen.
Ik ken uit de hondenwereld ook iemand die op deze manier de hond gewoon is kwijtgeraakt.
Je denkt wellicht dat bij een partikulier de beste optie is, maar dan geef je je dieren aan een vreemde mee.
Hoe hoog de nood ook is, ik zou dan toch liever voor dat pension gaan......Weet je zeker dat ze ze ook weer op kunt halen.
Belangrijk is wel dat ze lekker bij elkaar kunnen blijven!
Veel succes.....
Gebruikersavatar
Lotus
Huiskat
Huiskat
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 aug 2007 11:00
Locatie: Polder
Contacteer:

Bericht door Lotus »

ThreeCats hoe is met u en de katten gesteld?????

Ben zo benieuwd! Toen ik dit las dacht ik meteen breng ze maar hier , wij hebben ruimte zat.... :lol:
Profeet Mohammed aaide zijn kat (Muezza) 3 keer over zijn kop en sinds die tijd hebben alle cyperse katten een "M" op het voorhoofd
Gesloten