lusteloos en erg vermagerd

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
sam
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 mar 2003 15:23
Locatie: Leiden

Bericht door sam »

He bah wat verdrietig. Heel veel sterkte Annet!
Live your dreams (except that one about being eaten by a giant spider) :pdtpauk:
annet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mei 2006 22:55

Bericht door annet »

Dankje wel
Gr Annet
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

jeetje annet, dat is rot zeg :(

Heel erg veel sterkte!!
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
annet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mei 2006 22:55

Bericht door annet »

Bedankt voor jullie reacties.Ik mis haar echt bij alles ze ligt niet meer op mijn voeteneind loopt niet meer met me naar benedenstaat niet naast me als ik de koelkast open doe enz.Het is leeg en stil in huis.We zijn vandaag allebei vrij denk dat we maar weg gaan even wat afleiding zoeken.
Volgens ons had Simba geen pijn van de week hadden we nog een beetje aan haar poot bewogen omdat ze die helemaal strekte als ze zat,maar ze gaf nog geen miauwtje maar de da zei dat ze wel pijn had omdat de kanker een gedeelte van haar bot weg gevreten had.Dus toen zeiden we hoe het dan kon dat ze geen kik gaf(dit deed ze normaal wel als je iets deed waar zij geen zin aan had dan ging ze blazen grommen en bijten)de da zei omdat katten roofdieren zijn zullen ze pijn niet snel laten merken omdat ze de prooi moeten vangen.Maar voor deze da hadden we een andere da die nogal hard met dieren om gaat en die had haar wel een keer pijn gedaan nou daar word je beroerd van hoe zo n geluid er uit zo n beestje kan komen.Ik weet niet of ze echt veel pijn heeft gehad maar ik hoop dat wewat de pijn betreft op tijd zijn geweest,maar je blijft je vanalles afvragen,hoelang ze die poot al strekt,dat is nog maar van de laatste paar week.Maar het is met mensen net zo als je lichamelijk last krijgt van kanker ben je in de meeste gevallen te laat het is een *** ziekte die in de meeste gevallen ook weer terug zal keren
Gr Annet
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Jeetje Annet, dat is schrikken!
Heel veel sterkte hoor! Het is inderdaad een vreselijke ziekte :-( .
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Poezebal
Panter
Panter
Berichten: 456
Lid geworden op: 04 jan 2003 17:43
Locatie: ergens in drenthe
Contacteer:

Bericht door Poezebal »

Och Annet, wat erg :-(

Dat dit er uit zou komen had ik niet verwacht :???:
De DA zei dus wat ik ook al aangaf, ze laten niet snel zien dat ze wat mankeert.

Alles is erg snel gegaan, en ik kan je verdriet niet verzachten, maar misschien troost het dat je Simba nu geen pijn meer heeft, en dat ze vanaf de regenboog over je zal waken... Jullie hebben nog gedaan wat jullie konden, en meer had je ook niet kunnen doen.

Heel veel sterkte voor jullie,...
Ik ben in vorm :cool:. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
annet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mei 2006 22:55

Bericht door annet »

bedank voor jullie medeleven,ik zeg het ook aldoor tegen mezelf dat ze nu geen pijn meer heeft en dat het zo goed is.Maar ik vind het heel erg dat ze al die tijd pijn heeft gehad en ik mis haar echt ontzettend ik zou haar nog zo graag even knuffelen
Gr Annet
Gesloten