Ik heb de kitten afgezegd. Ik had er geen goed gevoel over. We kregen ook een klein beetje irritatie over en weer omdat ze denk ik merkte dat ik twijfelde. Daarbij ging het nog langer duren voordat Polly een vriendje kreeg en dat vind ik niet fijn. Toen ik een bericht stuurde hoorde ik niets meer terug. Die is pissig. Aan de andere kant heeft ze 100 euro verdiend en kan ze de kitten weer opnieuw verkopen. We zijn wel een lange tijd aan elkaar gekoppeld geweest, veel contact gehad. Je geeft dan toch al een beetje om het beestje. Dat is wel abrupt dat het zo eindigt. Maar ik ben opgelucht.
Toen zijn we vanmiddag al naar een fokker dichtbij ons in de buurt geweest. Die heeft nog een mooi katertje van 10 weken die we volgende week op mogen halen. Stuk goedkoper, gezondheidsboekje gezien, ziet er gezond uit, 900 gram en vader en moederpoes met stamboom. Hij vond het te duur om ook voor kittens een stamboom aan te schaffen. Moederpoes krijgt eens per twee jaar een nestje. Maar nu was het klaar. Dit was haar laatste nestje.
Het blijft een gok...maar voor mij is het beter zo. Wat denken jullie?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk