caya eet niet
-
- Tijger
Re: caya eet niet
Ja ik ben eruit denk ik
DENK IK
Ik ga t vanavond geven aan giz
Gij vertoont dezelfde symptomen
t kan bijna niks anders zijn dat zou welheel apart zijn
Wat caya heeft is ontzettend besmettelijk
3 dagen erna vertoont giz t zelfde
1 en1 is 2
en t is geen metacan
Ik weet dat antibiotica niet gezond is
Voor mensen ook niet
Maar om nou eerst weer naar Dierenarts met m te gaan
Op spreekuur waar we dan weer lang moeten wachten allemaal stress terwijl ik eigenlijk t antwoord al weet wil ik hem niet aan doen
Ik heb gezien wat t met caya deed t 1.5 uur in een wachtruimte zitten met allemaal enge honden
T is een goed middel met weinig bijwerkingen etc
Caya knapt er enorm van op
Dus dat is mijn reden...
DENK IK
Ik ga t vanavond geven aan giz
Gij vertoont dezelfde symptomen
t kan bijna niks anders zijn dat zou welheel apart zijn
Wat caya heeft is ontzettend besmettelijk
3 dagen erna vertoont giz t zelfde
1 en1 is 2
en t is geen metacan
Ik weet dat antibiotica niet gezond is
Voor mensen ook niet
Maar om nou eerst weer naar Dierenarts met m te gaan
Op spreekuur waar we dan weer lang moeten wachten allemaal stress terwijl ik eigenlijk t antwoord al weet wil ik hem niet aan doen
Ik heb gezien wat t met caya deed t 1.5 uur in een wachtruimte zitten met allemaal enge honden
T is een goed middel met weinig bijwerkingen etc
Caya knapt er enorm van op
Dus dat is mijn reden...
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
-
- Tijger
Heb gegeven hoor
Zijn avond brokken weigert hij
Als ik roep voor eten komt hij keihard aangerend en schreeuwend als ik t neerzet kijk ie ernaar en dan naar mij
Geen hap genomen
Heb t gegeven hij is dus niet zo makkelijk heb t in een mini stukje kaas gestopt en hij at t op
Dus helaas giz ook aan de ab
Als hij t weekend biet opknapt kan ik altijd nog gaan
maar ik weet 99.9 procent zeker dat t t zelfde is
Zijn avond brokken weigert hij
Als ik roep voor eten komt hij keihard aangerend en schreeuwend als ik t neerzet kijk ie ernaar en dan naar mij
Geen hap genomen
Heb t gegeven hij is dus niet zo makkelijk heb t in een mini stukje kaas gestopt en hij at t op
Dus helaas giz ook aan de ab
Als hij t weekend biet opknapt kan ik altijd nog gaan
maar ik weet 99.9 procent zeker dat t t zelfde is
Moet zeggen dat ik je gedachtegang in elk geval goed kan volgen Cindy 
Mocht het morgen niet beter zijn dan moet je nog voor pijnstilling naar da want die heeft caya immers ook gehad naast de AB

Mocht het morgen niet beter zijn dan moet je nog voor pijnstilling naar da want die heeft caya immers ook gehad naast de AB

-
- Tijger
Dat had ik zelf inderdaad ook bedacht
Kan ik dat zeggen alleen pijnstiller ivm hij antibiotica al krijgt?
Kan ik dat zeggen alleen pijnstiller ivm hij antibiotica al krijgt?
Ahhh arme gizmo! Jij ook al
word maar weer allemaal snel beter daar!!! En Cindy rustig aan doen jij! Al die stress is niet goed voor jou lichaam waarmee je ook al zo aan het worstelen bent!

Semmie, valentijn & doedel
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
-
- Tijger
Gizmo weigert echt 
Kan ik ook vragen naar pijnstillende tolfedine in tablet vorm? Dan hoef ik niet weer met hem erheen of bestaat dat niet?

Kan ik ook vragen naar pijnstillende tolfedine in tablet vorm? Dan hoef ik niet weer met hem erheen of bestaat dat niet?
- mittenslief
- Tijger
ja hoor dat zijn hele kleine tabletjes, die heb ik ook in huis
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
-
- Tijger
Geef de da die zomaar?
Ben n helemaal n in giz eet NIKS
Weekend komt b eraan
Ben n helemaal n in giz eet NIKS
Weekend komt b eraan

Als hij zonder Gizmo gezien te hebben ab mee wil geven dan geeft hij zeker tolfedine mee. 

Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
-
- Tijger
Ik hoop t
Haat Dit
Ken er niet van slapen :'(
Haat Dit
Ken er niet van slapen :'(
Caya eet omdat ze Tolfedine heeft gehad en dat is morgen uitgewerkt. Tolfedine zorgt ervoor dat ze geen pijn voelt wanneer ze eet en antibiotica moet ervoor zorgen dat het gaat genezen. Alleen antibiotica zal bij Gizmo dus niet werken om hem aan het eten te krijgen.
Het nadeel van Tolfedine pilletjes is dat je er heel veel van moet geven. Bij het gewicht van Gizmo zal dat zeker 2x2 tabletjes per dag zijn. Ik weet niet of hij zo gewillig zal zijn.
Ik zou voor morgennamiddag een afspraak maken voor beide katten en dan voor beide een (nieuw) prikje want anders zit je in het weekend met twee niet-etende katten.
Wanneer je zelf durft te spuiten (en de dierenarts dat toestaat) kun je ook vragen of je een gevuld spuitje mee kunt krijgen zodat je zondagmiddag met Gizmo niet zit te kijken.
Hopelijk heeft Caya het dan niet meer nodig.
Het nadeel van Tolfedine pilletjes is dat je er heel veel van moet geven. Bij het gewicht van Gizmo zal dat zeker 2x2 tabletjes per dag zijn. Ik weet niet of hij zo gewillig zal zijn.
Ik zou voor morgennamiddag een afspraak maken voor beide katten en dan voor beide een (nieuw) prikje want anders zit je in het weekend met twee niet-etende katten.
Wanneer je zelf durft te spuiten (en de dierenarts dat toestaat) kun je ook vragen of je een gevuld spuitje mee kunt krijgen zodat je zondagmiddag met Gizmo niet zit te kijken.
Hopelijk heeft Caya het dan niet meer nodig.
-
- Tijger
Oh is dat zo?
Och nee spuiten durf ik
Niet
Maar caya is een spring in t veld nog steeds
Het is nu 54 uur geleden dat ze t heeft gehad en nog is ze goed hoor, zou dat echt nodig zijn?
Mis dat de ab al aanslaat bij haar?
Als ik
T in stukje kaas doe eet hij t wel op
Kan giz ( als hij weigert) morgen n de dag zonder eten doorbrengen? Ik kan pas na t spreekuur en dat is tussen 1730/1900
Krijgt ie dan nog geen gezondheidsproblemen?
Och nee spuiten durf ik
Niet
Maar caya is een spring in t veld nog steeds
Het is nu 54 uur geleden dat ze t heeft gehad en nog is ze goed hoor, zou dat echt nodig zijn?
Mis dat de ab al aanslaat bij haar?
Als ik
T in stukje kaas doe eet hij t wel op
Kan giz ( als hij weigert) morgen n de dag zonder eten doorbrengen? Ik kan pas na t spreekuur en dat is tussen 1730/1900
Krijgt ie dan nog geen gezondheidsproblemen?
-
- Tijger
Op internet staat dat 24 uur werkt
Ik denk dat bij caya
Miss de ab ook aanslaat nu en geen tolfedine nodig heeft hoor
Of ze moet morgen
Ochtend ook ineens werr langzaam eten etc
Ik
Ben zo gestresst wou dat t morgenochtend was zodat ik de da kon bellen
http://www.dierenartspraktijkhvandermas ... &Itemid=33
Dat is de website van de arts
Ik denk dat bij caya
Miss de ab ook aanslaat nu en geen tolfedine nodig heeft hoor
Of ze moet morgen
Ochtend ook ineens werr langzaam eten etc
Ik
Ben zo gestresst wou dat t morgenochtend was zodat ik de da kon bellen
http://www.dierenartspraktijkhvandermas ... &Itemid=33
Dat is de website van de arts
Ik denk dat je nu wel slaapt (ik ben een nachtbraker), maar ik antwoord toch maar even:
Gizmo kan best wel een dagje zonder eten (wanneer ze moeten vasten voor een operatie eten ze soms ook 24 uur niet). Je kunt hem morgen wel iets aanbieden als soepje (Gourmet mousse is heel gemakkelijk met water heel dun te maken of AD, maar dan moet je eerst naar de dierenarts). Rauwe tartaar at Cerná ook (en Noa na haar gebitsoperaties) of gekookte kabeljauw. Als het maar zacht is.
Bij Cerná werkte Tolfedine 48 uur dus wanneer Caya morgenvroeg normaal blijft eten, is het bij haar misschien niet meer nodig om opnieuw pijnstilling te geven.
Ik heb geen auto anders kwam ik morgen wel even aanwippen. Heb zat Tolfedinetabletjes in huis (nog van Cochi en voor Laila en Luna had de dierenarts na de castratie ook speciaal besteld, maar die hadden het helemaal niet nodig) en ook AD, Gourmet en Reaktiv. Allemaal voor noodgevallen.
Gizmo kan best wel een dagje zonder eten (wanneer ze moeten vasten voor een operatie eten ze soms ook 24 uur niet). Je kunt hem morgen wel iets aanbieden als soepje (Gourmet mousse is heel gemakkelijk met water heel dun te maken of AD, maar dan moet je eerst naar de dierenarts). Rauwe tartaar at Cerná ook (en Noa na haar gebitsoperaties) of gekookte kabeljauw. Als het maar zacht is.
Bij Cerná werkte Tolfedine 48 uur dus wanneer Caya morgenvroeg normaal blijft eten, is het bij haar misschien niet meer nodig om opnieuw pijnstilling te geven.
Ik heb geen auto anders kwam ik morgen wel even aanwippen. Heb zat Tolfedinetabletjes in huis (nog van Cochi en voor Laila en Luna had de dierenarts na de castratie ook speciaal besteld, maar die hadden het helemaal niet nodig) en ook AD, Gourmet en Reaktiv. Allemaal voor noodgevallen.
- Mickey_Mouse
- Poema
Waarom ga je naar de inloopspreekuren? Is het niet mogelijk een gewone afspraak te maken. Dat kan ook volgens de site. Scheelt een hoop wachten.
Sterkte met het spul...beide ziek..
Wat bij mij goed werkt is de pil in de bek gooien en dan een pasta over de voortandjes/lippen, bek wel dicht houden even. (lastig uitleggen) maar Mickey gaat dan automatisch slikken om die pasta en de pil gaat mee. Ik heb gewoon een lekkere (voor hun dan) pasta van Gimpet meen ik. Zodra die tube leeg is, komt er een nieuwe voor just in case..
Sterkte met het spul...beide ziek..
Wat bij mij goed werkt is de pil in de bek gooien en dan een pasta over de voortandjes/lippen, bek wel dicht houden even. (lastig uitleggen) maar Mickey gaat dan automatisch slikken om die pasta en de pil gaat mee. Ik heb gewoon een lekkere (voor hun dan) pasta van Gimpet meen ik. Zodra die tube leeg is, komt er een nieuwe voor just in case..