Toen ik net de woonkamerdeur opendeed en ze elkaar weer zagen ging het heel goed. Geen hoge ruggen of blazen, even snuffelen en meteen weer achter elkaar aan racen. Louis begint nu steeds meer voor zichzelf op te komen, door ook achter Pippa aan te jagen of zelf de achtervolging te starten of een pets terug geven. Hij probeert het hele huis echt te ontdekken, alleen Pippa jaagt constant achter hem aan. Wat net echt té grappig was: ik heb zo'n blokkenkast van Ikea -wie niet- en die heb ik zeg maar in de lengte liggen, dus 4 breed en 2 hoog. Daar staan al mijn LP's in (jaja, ik ben 22 jaar en ik draai nog fanatiek plaatjes uit -durf ik dit te zeggen? Ja dit durf ik te zeggen- jullie tijd :P) en de ene zat àchter de kast en de andere zat er voor. Zaten ze dus elkaar te zoeken door die gaten, maar je zag iedere keer dat de ene door het ene gat keek, zat de ander bij het andere gat. Dombo's. En toensprong Louis vanaf die kast zo hop op de een plank van de krabpaal en Pippa wilde dat ook....Dus die nam ook een snoekduik, maar die kwam een etage lager terecht, op zo'n doos met een gat erin, BAF tegen 1 van de palen, haha. Heel komisch.
Ze zijn elkaar echt aan het testen. Af en toe gaat Pip te ver en krijgt ze een blaas en een tik van Lou en soms dan gaat Lou in de counter aanval en dan schrikt Pip zich dood "Whooohaa, easy there partner!! Dit was niet de afspraak! Ik mag op jou springen, maar jij niet op mij!" Beetje zelfde als mensen; als een meisje een jongen slaat en de jongen wil terug slaan, dat ze dan gaat gillen "Je mag geen meisjes slaaaaaan!!" Dat gebeurt nu ook hier haha, komisch, heel komisch.
De krabpaal krijgt het te verduren nu.. Daar zitten ze nu allebei op, beetje naar beneden naar elkaar te hengelen. Dan schiet Lou helemaal naar boven, tot aan het plafond, hup in het hangmatje en dan racet Pip er achter aan en dan bungelt ze daar onder het hangmatje en dan krijgt ze een tik van Lou en dan zakt ze weer een niveautje.
Ze zijn een beetje klaar met elkaar nu, Lou ligt op 1 van de eetkamerstoelen en ik hoor Pippa hiernaast druk tuinieren in de kattenbak van Lou... Typisch. Ik hou jullie op de hoogte! Ik ga even mijn kaartje van mijn grote Nikon leegmaken, zodat ik ook een beetje normàle foto's kan maken van Louis.
En deze foto wilde ik jullie niet onthouden, ik vind dit de grappigste foto die ik tot nu toe van die 2 heb gemaakt, hahaha! Dit is dus echt gewoon de status quo!

En dit was vanochtend; Pip in een hinderlaag -echt no way dat Lou haar kan zien...Ik ben zo trots!- en Lou z'n lekkere nuchtere droge blik: