De pillen zijn binnen gekomen.
Vanavond na het eten de eerste 600 mg erin proberen te krijgen zonder al teveel stress en zonder dat mijn rechterduim nog verder gehavend wordt.
Duimen.
Vanmorgen nog weer een gesprek gehad met de dermatoloog. Wat mij wel altijd opvalt bij dierenartsen (tenminste bij diegenen die ik altijd tref) dat ze nooit out of the box denken. Standaardoplossingen worden aangedragen en wanneer je dan aangeeft dat dat lastig is in jouw geval, dan beamen ze dat, maar blijven het herhalen. Was ook al zo bij Noa.
Toen ik begin december bij haar was gaf ze een aantal opties:
1. stress uitsluiten dmv Calmin
2. prednisonprikje om allergie uit te sluiten
Mijn vraag:
"Calmin/Feliway helpt niet en het prednisonprikje was helaas maar twee dagen effectief. Wat is nu de conclusie?"
Haar conclusie is voedselallergie, terwijl ze eerst zei dat wanneer prednison niet werkte een allergie uitgesloten was. Maar nee, dat had ik verkeerd begrepen (uh?): omgevingsallergie is nu uitgesloten, maar bij een voedselallergie werkt prednison niet goed dus dat moet dan de conclusie zijn.
Ik weet het niet meer.
Hopelijk helpt Xie Tan of anders Resilium en zo niet dan ga ik verder kijken.
Prins brokjes worden niet door haar geadviseerd (Anne heeft er echter goede ervaringen mee) omdat niet gegarandeerd is dat die brokjes 100 procent hypoallergeen zijn omdat Prins ook andere brokjes maakt. Royal Canin of Hills moet het zijn. Op mijn vraag of zich daar niet hetzelfde probleem kan voordoen want RC en Hills maken ook andere brokjes, antwoordde ze ontkennend "Nee, dat gebeurt daar niet". De dierenkliniek verkoopt alleen RC en Hills........