Gisteren nog een update gehad wat betreft Oscar.
Het gaat allemaal de goede kant op met het Mau mannetje - alleen naar mijn smaak een beetje langzaam.
Hij eet redelijk goed, hoewel de brokjes moeten worden vermengd met wat vlees en bouillon voordat hij ze eet. En dat moet ook wel, want hij heeft wel wat dunne billetjes gekregen van het griepje volgens de fokster. Hij heeft ook nog steeds een rompertje aan, omdat de operatiewond nog niet helemaal is genezen: zit nog een korst op die ze soepel houdt met die speciale zalf. De antibiotica kuur is vandaag klaar.
De fokster overweegt om nog een keer langs te gaan bij de DA om te kijken of het vertrouwd is om hem maandag te laten verhuizen. We hebben nog 4 dagen te gaan, dus.... Ze zijn daar allemaal verliefd op Oscar, het is zo'n lief en vriendelijk mannetje - dus als hij wat langer moet blijven vinden ze geen probleem
Ik zit me wel af te vragen hoe ik dat moet gaan doen met voeren... Want Oscar is RC kittenbrokken gewend, en dat heb ik hier al klaarstaan want hij moet de eerste tijd hetzelfde krijgen. Amber is ongeveer even oud, maar is nu al omgeschakeld op kitten natvoer als hoofdmaaltijd. Lumi en Ginger krijgen ook natvoer, waarbij ik Ginger apart moet zetten, want die eet alles wat los en vast zit als ze de kans krijgt.
Dali krijgt diverse keren per dag wat natvoer aangeboden, en Gaudi krijgt niet zelden wat er in al die aangebroken pakjes en kuipjes nierdieet zit

. En zeker bij Dali ben ik de politie-agent om snaaien uit z'n bakje te voorkomen.
Kortom: een hele puzzel, en die wordt straks alleen maar ingewikkelder. Ik heb hier ook nog een ongebruikte chip-voederautomaat staan, misschien kan ik die nu gaan gebruiken.
Groetjes,
Erik (pfff)