Wat is wijsheid? 2 kittens uit hetzelfde nest of niet?
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Wat is wijsheid? 2 kittens uit hetzelfde nest of niet?
Dit heeft even tijd nodig maar komt echt wel goed. Je wilt gewoon te snel. Neem er even een week voor en het is in orde.
Niet scheiden anders moet je steeds opnieuw beginnen met introduceren.
Niet scheiden anders moet je steeds opnieuw beginnen met introduceren.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- BellePippa
- Lynx
Jaaaa sorry, ik kan het niet laten, ik móet gewoon foto's delen van dit tafereel :P
Hooochi huang chi fa hueeee?!! (Wat zit je nou op mijn tafel, gek!?)

Zo weinig zin in deze kleine schreeuwlelijk...

Zo moeilijk om een normale foto te krijgen van dit gedoe. Ze zitten nooit stil!!

Pippa: "Marthe ik wil niet vervelend zijn, maar je hebt echt een kat in een zak gekocht. Kijk dan!! Zielig hoopje wol"

Kom dan kom dan kom dan!!

Dit was interessant.. Toen zat het gordijn er tussen maar dat beweegt ntuurlijk mee als je er tegen springt, Píppá!! Dusja, dan moet je niet gaan huilen en blazen als je er doorheen zakt en ineens bij Louis op schoot ligt...

Deze foto geeft misschien nog wel het beste weer hoe het gaat. Pippa, die van boven lekker loopt te treiteren en Louis die het een beetje nerveus vanonder bekijkt wat em allemaal overkomt.. Louis, die overigens links alweer tevoorschijn kwam en naar Pippa's poot zat te kijken die daar nog op de armleuning staat, hihi.

Hooochi huang chi fa hueeee?!! (Wat zit je nou op mijn tafel, gek!?)

Zo weinig zin in deze kleine schreeuwlelijk...

Zo moeilijk om een normale foto te krijgen van dit gedoe. Ze zitten nooit stil!!

Pippa: "Marthe ik wil niet vervelend zijn, maar je hebt echt een kat in een zak gekocht. Kijk dan!! Zielig hoopje wol"

Kom dan kom dan kom dan!!

Dit was interessant.. Toen zat het gordijn er tussen maar dat beweegt ntuurlijk mee als je er tegen springt, Píppá!! Dusja, dan moet je niet gaan huilen en blazen als je er doorheen zakt en ineens bij Louis op schoot ligt...

Deze foto geeft misschien nog wel het beste weer hoe het gaat. Pippa, die van boven lekker loopt te treiteren en Louis die het een beetje nerveus vanonder bekijkt wat em allemaal overkomt.. Louis, die overigens links alweer tevoorschijn kwam en naar Pippa's poot zat te kijken die daar nog op de armleuning staat, hihi.

Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je
Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
-
- Tijger
Hahaha ik vind he helemaal geweldig die teksten volgens mij ben jij knetter gek
en ook dat in positieve zin!
Ik denk dat wel goed komt met die twee! Geef t tijd!
en ook dat in positieve zin!
Ik denk dat wel goed komt met die twee! Geef t tijd!
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
- flower1980
- Panter
Je foto's geven mooi weer hoe Louis en Pippa elkaar langzaamaan ontdekken.
-
- Tijger
Bij ons heeft het een kleine week geduurd het geblaas werd stuk minder met de dag
en soms is t hier nog vechten dus
het komt wel goed!
en soms is t hier nog vechten dus
het komt wel goed!
- BellePippa
- Lynx
Maar hoe zijn ze verder met elkaar, Cindy? Slapen ze samen bijv?
Ps: prettig gestoord
Ps: prettig gestoord

Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je
-
- Tijger
Haha
Zijn momenten heb ze nu al dagen niet meer samen iets zien doen
ja achter elkaar aan rennen
gister lagen ze samen in een mandje wassen elkaar tien min en daarna word er gebeten en gaat caya weer weg!
Echt vechten gebeurt hier denk ik niet
met keihard achter elkaar aan rennen! Beetje slaan bijeen
maar zover gegrom etc
soms kan caya flink schreeuwen maar volgens mij is dat aanstelleritus! Want na een service rent ze hem weer achterna
Katten blijven vreemd, soms krijg ik er geen hoogte van maar ach ik denk dat ze t wel naar hun zin hebben
Hen hier gelerrd zolang er geen bloed aan te pas komt v is t met uitdagen spelen etc!
Zijn momenten heb ze nu al dagen niet meer samen iets zien doen
ja achter elkaar aan rennen
gister lagen ze samen in een mandje wassen elkaar tien min en daarna word er gebeten en gaat caya weer weg!
Echt vechten gebeurt hier denk ik niet
met keihard achter elkaar aan rennen! Beetje slaan bijeen
maar zover gegrom etc
soms kan caya flink schreeuwen maar volgens mij is dat aanstelleritus! Want na een service rent ze hem weer achterna
Katten blijven vreemd, soms krijg ik er geen hoogte van maar ach ik denk dat ze t wel naar hun zin hebben
Hen hier gelerrd zolang er geen bloed aan te pas komt v is t met uitdagen spelen etc!
-
- Tijger
Ja en ik ben Cindy en sta bekend om de typfouten door mijn telefoon.
Ze grommen hier nooit meer na elkaar alleen caya schreeuw soms flink
Ze grommen hier nooit meer na elkaar alleen caya schreeuw soms flink
- BellePippa
- Lynx
Oke, jongens.....
ZE SPELEN!!
Ze racen echt achter elkaar aan en zeg maar zo steigeren naar elkaar en beetje pootjes heen en weer slingeren, maar het gaat zònder geblaas!! De enige geluiden die ze maken kan ik echt alleen maar benoemen als....ehm....kirren? 1 woord, 2 lettergrepen, klinkt als "Krrkrrr"... Dit gaat wel goed komen. Ik denk dat ik echt GEK word, als ze voor het eerst elkaar wassen of samen liggen. Ik denk dat ik dan mijn ouders opbel, alsof ze voor het eerst 'mama' hebben gezegd, ik loop massive voor lul, maakt niet uit, ik word nu al helemaal warm van de gedachte. Ik loop hier ook met een glimlach door het huis, nu ik ze zo bezig hoor....Nu ik ze zo hoor kirren :P Pippa is wel echt een feeks trouwens, die jaagt Louis wel af en toe in een hoek en als hij er dan uit wil, duikt ze op hem haha. Wijven he... Dan loopt ze weer weg, dan denkt Lou HA! Nu kan ik! En dan draait ze weer om àhààà!! TOCH NIET!! Echt vrouwen...
Ik ben happy met de eerste dag
Denk wel dat ik gescheiden ga slapen... Lou bij mij, Pip in de woonkamer. Pippa slaapt 's nachts toch nooit bij mij en ik denk dat Lou ook even op z'n plekje moet komen.. Het is Pips territorium, maar het moet ook dat van hem worden... Zodra we met z'n 2en zijn, wordt het de allergrootste vrijdoos die ik OOIT heb ontmoet.. Daar kunnen al mijn ex'en nog een puntje aan zuigen! Jongens, ik ga nooit meer aan de man! LOU IS MIJN MAN!!
Ps: 1 ding, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet... Pip zit vet agressief in Lou z'n kattenbak te graven en te doen.. Ze doet er niks in, maar ze gaat echt loesoe in die doos.. En Lou schijt echt in z'n broek ervan. Die raakt daar helemaal door van z'n apropos "WIJF wat doe je?!! Ga van me WC af!! Wat doe je nou man?! Je bent nie goed snik!! Ga lekker in je eigen doos graven!!" hihi
ZE SPELEN!!
Ze racen echt achter elkaar aan en zeg maar zo steigeren naar elkaar en beetje pootjes heen en weer slingeren, maar het gaat zònder geblaas!! De enige geluiden die ze maken kan ik echt alleen maar benoemen als....ehm....kirren? 1 woord, 2 lettergrepen, klinkt als "Krrkrrr"... Dit gaat wel goed komen. Ik denk dat ik echt GEK word, als ze voor het eerst elkaar wassen of samen liggen. Ik denk dat ik dan mijn ouders opbel, alsof ze voor het eerst 'mama' hebben gezegd, ik loop massive voor lul, maakt niet uit, ik word nu al helemaal warm van de gedachte. Ik loop hier ook met een glimlach door het huis, nu ik ze zo bezig hoor....Nu ik ze zo hoor kirren :P Pippa is wel echt een feeks trouwens, die jaagt Louis wel af en toe in een hoek en als hij er dan uit wil, duikt ze op hem haha. Wijven he... Dan loopt ze weer weg, dan denkt Lou HA! Nu kan ik! En dan draait ze weer om àhààà!! TOCH NIET!! Echt vrouwen...
Ik ben happy met de eerste dag

Ps: 1 ding, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet... Pip zit vet agressief in Lou z'n kattenbak te graven en te doen.. Ze doet er niks in, maar ze gaat echt loesoe in die doos.. En Lou schijt echt in z'n broek ervan. Die raakt daar helemaal door van z'n apropos "WIJF wat doe je?!! Ga van me WC af!! Wat doe je nou man?! Je bent nie goed snik!! Ga lekker in je eigen doos graven!!" hihi
wij genieten breed mee en heerlijk al die foto's! Pippa is nu toch wel actiever geworden en wil echt iets met 'hem'.. hij is heerlijk rustig en laconiek... dat wordt een groot beest straks....
en geweldig dat ze nu al met elkaar dollen, dus de diva heeft haar scepsis al een eind laten varen..
ja, kattenbakrituelen... hebben we hier ook.. tussen de bengels en Enzo. als Enzo goed in zijn vel zit dan poept hij op de bengelbakken in het toilet. dat mag niet en bengels worden dan heel zenuwachtig en gaan bij de deur zitten wachten totdat Enzo uit het toilet komt.
en dan kun je twee kanten op.. of Maks legt een lading drollen over Enzo's drollen of Bolle graaft de halve bak leeg..
kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig en stralend in je uppie door je huis loopt te dansen! en jij slaapt vannacht lekker warm en pluizig want reken maar dat-ie op je hoofd komt te liggen... hihi
en geweldig dat ze nu al met elkaar dollen, dus de diva heeft haar scepsis al een eind laten varen..
ja, kattenbakrituelen... hebben we hier ook.. tussen de bengels en Enzo. als Enzo goed in zijn vel zit dan poept hij op de bengelbakken in het toilet. dat mag niet en bengels worden dan heel zenuwachtig en gaan bij de deur zitten wachten totdat Enzo uit het toilet komt.
en dan kun je twee kanten op.. of Maks legt een lading drollen over Enzo's drollen of Bolle graaft de halve bak leeg..
kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig en stralend in je uppie door je huis loopt te dansen! en jij slaapt vannacht lekker warm en pluizig want reken maar dat-ie op je hoofd komt te liggen... hihi
dat klinkt allemaal super hoor. en zo te horen schrikt lou misschien wel eens van pippa maar is hij niet echt bang. anders ging hij zelf ook niet op onderzoek uit.
hoe is de nacht verlopen?
hoe is de nacht verlopen?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Zie je wel - komt helemaal goed.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
Klinkt hartstikke goed
Kan me goed voorstellen dat je je zo happy-de-peppie voelt 

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Ow wat een heerlijke berichten en foto's om de dag mee te beginnen
Zit helemaal goed tussen die twee

Zit helemaal goed tussen die twee

- eveline1982
- Tijger
Klinkt allemaal super positief
Gaat wel goed komen met die bengels van je!

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)