Waar doen jullie je kat 's nachts?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pinaytje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 sep 2009 04:23
Locatie: Amsterdam

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door pinaytje »

'savonds als we naar bed gaan, gaan ook chichi en shenzu mee, een paar minuutjes in bed blijven knorren laten aaien. Daarna rennen ze weer weg naar de huiskamer spelen tot ze uitgeput zijn en dan weer terug naar ons bed eindelijk (en ook wij dan dus) slapen.
Laatst gewijzigd door pinaytje op 24 nov 2009 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Dees-Nicky
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:45
Locatie: Almelo

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Dees-Nicky »

Wij zitten nog te denken waar Nala en Luca gaan slapen,
Het is natuurlijk erg leuk als ze bij ons in bed komen liggen maar aangezien ze ( als we ze krijgen) pas 10 weken zijn lijkt ons dit, ivm plassen op en krabben aan het bed, in het begin niet slim!
Waar hebben jullie de kittens in het begin laten slapen?
Wij zaten erover na te denken om ze zelf te laten beslissen maar wel de tussendeur naar de woonkamer dicht te doen, ze kunnen dan in ons slaapkamer, de keuken, een logeerkamer waar tevens hun kattenmand komt te staan en in de gang komen!
Gebruikersavatar
pinaytje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 sep 2009 04:23
Locatie: Amsterdam

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door pinaytje »

Tember schreef:Erwin blijft in de woonkamer. Hij mag niet naar boven van m'n vriend, ook overdag niet. We maken het huis 's avonds wel Erwin-proof. Stekkers eruit, asbakken weg, andere losse rommeltjes weg en m'n tas goed dicht zodat ie niet voor de 4e keer m'n oordopjes sloopt.
ach. mijn ipod oordopjes zijn ook slachtoffer geworden van de kittens' geknabbel. :pdtsmile:
Gebruikersavatar
Mac
Huiskat
Huiskat
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 nov 2009 10:09
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Mac »

Mijn Mac zit ook regelmatig op mijn Macbook en het voedingskabeltje...;)

cats love apples denk ik :)
Get a Mac!
Rooie Mac is nu 1 jaar
Op zoek naar een buddy voor Mac!
Gebruikersavatar
Sann
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 dec 2009 22:05

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Sann »

Mijn beebjes slapen waar ze willen slapen! Dat is soms op ons nachtkastje, soms om ons hoofd heen, soms op onze benen en soms ook in de woonkamer ergens. Ze zijn nu 5 en 6 maanden en tot nu toe geen rare dingen gebeurt in de nacht. 1 keertje heeft de oudste een vaas omgegooid, maar daar schrok hij zelf ook erg van dus dat durft ie denk ik niet meer :P

Ik merk wel dat ze niet poepen in de nacht. Plassen ook niet denk ik want we horen de kattenbak niet (die horen we goed in de kamer). Pas in de ochtend gaan ze hun behoeftes doen!

Maarja gewoon lekker bij ons dus.
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Leonie89 »

wat doen onze katten s nachts??

Merlijn hangt eerst twee uur de beest uit.. hyperactief het huis door rennend.. dan valt hij bij ons in bed tegen mijn hoofd aan in slaap.. tot de volgende ochtend, dan samen plassen.. gezellig.. :???:

Benthe kijkt eerst 2 uur van een afstandje toe, zich af vragend wat wij in huis hebben genomen voor idioot.. dan ligt ze een paar uurtjes in alle rust in haar troon uit het raam te staren op zoek 'naar het kwaad'.. als de kust veilig is verklaard komt ze aan mijn voeteneind liggen tot de volgende ochtend.. ze blijft liggen tot het bed is opgemaakt (vaak ook niet, omdat ze zo prinsesselijk ligt te slapen) :verliefd:
Gebruikersavatar
Dido
Huiskat
Huiskat
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 apr 2010 14:39

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Dido »

Die van ons liggen languit op ons bed, wij passen er nog net in :smile: maar wat ze allemaal uitvreten als wij slapen ik heb werkelijk geen idee. Ze zijn er wel als de kippen bij als de wekker afloopt want dat betekent: ETEN, jippie, jippie, jee.......... :edance:
Groetjes Cleo, Ice, Roos, Cato en Boris
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Umimeis »

Meestal slapen ze bij mij of op zolder, maar de laatste paar dagen is vooral Flea 's nachts buiten.
Sam komt wel 's nachts binnen.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
debora
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:31

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door debora »

Wij hebben 2 poezen en 1 kater. Als wij weg zijn hebben ze de slaapkamer, douche, studeerkamer en berging. Plus de trap en de gang. Alleen maakt het niet zoveel uit. Ze liggen alle drie in gewapende vrede op bed.
S'nachts liggen er twee op bed en 1 op de stoel. Ik deel ook al 11 jaar mijn kussen driekwart jaar met een kat.
Daar wen je wel aan.
Groeten van Debora, Lady 14, Moppie 14 en Tijger 13.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9388
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door castratenkoor »

Dag en nacht, of we er zijn of niet, zitten de katten in heel het huis, drie verdiepingen, en hebben de beschikking over hun buitenren via een kattenluikje.
Alleen als er werklui over de vloer zijn, sluit ik ze beneden in de huiskamer op. Om te vermijden dat ze de voordeur uitglippen. Ze hebben dan wel toegang tot de buitenren.
Dinie
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
love_western
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 mei 2010 19:32

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door love_western »

Die van mij ligt 's nachts gewoon in zijn mand.
En eventueel kan hij naar buiten :D
Groetjes, Michelle en Milo ( en de toekomstige Morris)
Gebruikersavatar
Sambal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 mei 2010 19:42
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Sambal »

Ik roep zo rondom half 11 (Hart van Nederland) de katten naar binnen, eigenlijk onzin want ik maak ze dus wakker in de paardenstal waar het droog en warm is. Maar dat is zo'n gevoelsding van me, alles lekker veilig bij ons in huis 's nachts. Ze gaan even mee naar boven toe en begeleiden ons geheel met badkamer tot aan het bed. Nog even knuffelen en dan gaat Sambal onder liggen bij de russell, Nassi naast het bed en Bami op het voeteneinde. Tjap Tjoy zit nog onder met de rest van de nestgenoten.
Groetjes Chantal
Bami, Nassi, Sambal Bij, Tjap Tjoy, Loempia en Typan
bEngeltje77
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2010 14:34
Locatie: Sneek

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door bEngeltje77 »

Mijn zes monsters slapen s'nachts in de bijkeuken, daar staan een krabpaal, genoeg ligplekjes en natuurlijk voer, water en de kattenbakken.

Dit voornamelijk om te voorkomen dat de drie jongsten (8 maanden), mijn huiskamer ombouwen tot speelparadijs :D
Cute but Insane
Gebruikersavatar
wolfkuh1990
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2010 08:41
Locatie: maastricht
Contacteer:

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door wolfkuh1990 »

wij hebben zelf een kater die ook alles onderplast maar anders zou ik plastic erover hangen waar zei plassen want onze kater loopt ook gewoon rond je kunt er weinig aan doen jammer genoeg of spray bij de dierenarts kopen die hebben er spray wat katten fijn vinden dus dan plassen zei niet op die plekken.

M.v.g Ashley
Gebruikersavatar
ikke74
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2010 13:14

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door ikke74 »

onze ligt als een prinsje bij ons op bed. als ze merkt dat we 's ochtends wakker beginnen te worden komt ze met haar koppie tussen ons in en moet ze even gekriebeld worden.
heerlijk vinden we dat.
ze heeft ons nog nooit wakker gemaakt. als kitten af en toe in het begin. maar later niet meer.
Plaats reactie