Wat fijn dat het zo goed gaat met Rosa! Hier vanaf maandag zorgen: slecht eten, overmatig wassen/likken, niet spelen, niet op aanrecht springen als ik eten maak... Al die dingen bij elkaar plus het "smakken"mt bekje en regelmatig met tong langs bekje, wat zou duiden op misselijkheid, maakt dat ik me toch weer druk maak.. Probeer het niet te doen, en te denken aan alle keren dat t minder leek te gaan, en hij na een dag vaak al opkrabbelde...De enige manier om echt zeker te weten of de infusen iets doen is bloedonderzoek, maar daar twijfel ik heel erg over.
Wil ik dit wel weten, kan ik een slechte uitslag aan, wat schiet ik ermee op om dit te weten, behalve dat ikdan weet dat de infusen geen nu t hebben. Wat kan ik nog voor hem doen als de uitslag weer slecht is? Hij krijgt al infusen nu.... Doe alles wat in mijn macht ligt en weet t nu even niet meer.
Morgen nog een dag werken dan weekend. Dan kan ik zien of hij de hele dag zo is, en neem ik een besluit. Spreek het niet snel uit hier maar ben op dit soort momenten heel bang dat ie opeens heel snel achteruit kan gaan. Ook Patiaan wordt minder gespierd, en wordt wat onhandiger in zijn bewegingen, springt soms mis als hij ergens op springt.
Probeer ook naar e positieve dingen te kijken: hij eet wel heel graag kattensnoepjes van Trovet, en zoekt mij veel op, ligt veel op schoot. Er zijn ook tijden geweest dat hij zich terugtrok in zijn eigen mandje. Wat is het toch een rot ziekte ,er komt zoveel onzekerheid bij kijken.
Komt ook nog bij dat mijn laptop gecrashed is met heeel vel mooie foto's en filmpjes van patiaan, is nog maar de vraag of die nog te redden zijn. als back-up had ik foto's op een fotosite gzet, maar die schijnt failliet te zijn
Wat een klaagzang hé, hoop morgen weer wat positiever gestemd te zijn. Wens iedereen hier weer veel sterkte want ik weet dat ik net de enige ben die in zorgen en onzekerheid leeft...
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.