Gevonden kittens zonder moeder

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Rik
Tijger
Tijger

Re: Gevonden kittens zonder moeder

Bericht door Rik »

Wat verdrietig. En aan de ene kant is het akelig om te weten hoe Tikva nu is overleden, maar aan de andere kant is het 'fijn' om nu zekerheid te hebben. Wat een dubbel gevoel :cry:

Heb je hem overigens wel uit de put weten te halen?

Heel veel sterkte.
Rust zacht lieve Tikva
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

sterkte, je weet nu wel waar hij is gebleven. dat zal wel rust geven.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Asse-Poes
Tijger
Tijger

Bericht door Asse-Poes »

Ach jee, wat een verdrietige update! 😢
Dubbele gevoelens inderdaad... opluchting dat je hem gevonden hebt en verdriet dat Tikva er niet meer is.
Zo sneu dat het ventje geen lang en gelukkig leven mocht krijgen. Dat verdiende hij zó en jullie ook!

Heel veel sterkte!
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
vondeling
Huiskat
Huiskat

Bericht door vondeling »

Bedankt voor de lieve berichten en de ideeën.

We gingen er al vrij snel vanuit dat hij overleden was maar ik voelde me wel verplicht om te blijven zoeken voor het geval dat... Dat stukje onrust is nu weg maar wel erg confronterend inderdaad om hem daar te vinden.

Hij ligt nog in de put en we hebben besloten hem daar maar te laten. De put is erg diep en hij is al een tijdje dood. De kans dat we hem een soort van intact eruit kunnen vissen met een emmer aan een touwtje schatten we erg klein. Mijn vriend wil hem ook liever niet meer zien aangezien het geen fraai beeld is. We willen er eigenlijk geen kat bij, nu ik zeker weet dat Tikva dood is verandert dat wel wat maar eerst dit maar even verwerken.
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Fijn dat je nu zekerheid hebt maar wat een enorm triest einde van dit nog jonge leventje :-( Veel sterkte met het verwerken
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
OMH
Cheetah
Cheetah

Bericht door OMH »

O jee, wat vind ik dat sneu. Inderdaad, dit verlies maar even zien te verstouwen. Ik kan me best voorstellen dat je vriend hem niet meer wil zien, fraai zal het niet zijn en niet iedereen kan daar tegen. Sterkte!
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Plaats reactie