Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden? LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Zou ze inderdaad gewoon lekker bij elkaar laten en het zelf uit laten zoeken want dat gaat volgens mij hardstikke goed hoor Heerlijke foto's ter demonstratie
lekker laten gaan zo. wat een leuek foto's. die arme pippa snapt nog niet dat het vervelende ventje eigenlijk een heel leuk speelkameraadje is. komt wel. ik zou ook niet zomaar elke vent in mijn huis loslaten hahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ja als katten arrogant kunnen kijken, dan doet Pippa dat nu! Het is echt een DIVA. Ze kijkt hem zo hooghartig aan van "ooooh wat jij, wat denk jij wel niet dat je hier komt doen, met jeee.....pluizige vacht enzo". Ik zit alleen nu in dubio, want ik moet straks heel even 15 min van huis weg om mijn oma op te halen van het station.. Ik denk dat ik Louis dan nog even in mijn slaapkamer laat en wanneer we terug zijn, dat ik hem dan weer even in de woonkamer laat bij Pippa. Hij is nu rustig en stil, maar zodra hij mij niet meer ziet, dan begint-ie onophoudelijk te miauwen. Hij is natuurlijk een volle cattery gewend, ipv een vreemd huis met een vreemd vrouwtje en een heks op 4 poten :P dus dan raakt-ie meteen in paniek..
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je
Ach, wat een schatje, zeg En wat gaat het al goed! Het is zo herkenbaar, vooral de laatste foto. Toen Skippy hier een half jaar geleden kwam, liep Diesel haar ook overal achterna, zie foto's in mijn foto-album
Ik zou ze lekker zo snel mogelijk bij elkaar laten. Ze vinden vanzelf wel uit wat de ander wel en niet leuk vindt Hebben wij toen ook gedaan, tussen Diesel en Skippy ging het hetzelfde als tussen Pippa en Louis, zo te lezen
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Wat een mooi nieuw bontjasje heb je in huis, wat een beauty!!!!! (ja, het is een ventje maar weet even geen ander goed woord).
Lekker genieten van die twee, heerlijk.
ze zijn allemaal fantastisch maar nummer 2 van boven is echt geweldig!
oosterse diva gedraagt zich super nuffig en geeft zich voorlopig nog even niet gewonnen.....
bengels/grijstijgers typen bemoedigende teksten voor pluizebol Lou: "niks van aantrekken lieve Lou, wij hebben een soort van zelfde relatie met dat nufje van over de spoorlijn (zusje van Enzo), die nu voor lichtmatroos speelt! gewoon negeren en vriendelijk blijven, stelt niks voor. raar trekje van dat Aziatisch tiepje en nupsnergens voor nodig, wat denkt ze wel, ze weet nog helemaal niet hoe leuk
en lief je bent...hooghartig wicht..!"
Wat een pracht kereltje. Zoals de anderen al zeiden: laat die 2 hun gang maar gaan. Ze zullen aan elkaar moeten wennen op hun manier. Wij mensen willen ons er veel te snel mee bemoeien, maar vaak werkt dat averechts. Pippa reageert zoals het een normale poes beaamt. Komt zomaar ineens een nieuweling in haar huis.
Neusje neusje is fantastisch. Komt snel helemaal goed
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Ik moet zo lachen om hoe jij schrijft elke x ik
Lees vaker reacties van jou een moet meestal lachen erom hoe ji. Iets schrijft
geweldig! Positief bedoelt v hoor!
Mooi stel katten heb je!
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
Ik zou ze niet steeds apart doen, gewoon helemaal constant bij elkaar. Lekker alle deuren open zodat ze zelf kunnen kiezen met of zonder de ander.
Poezen zijn meestal pittiger en oosterse dan nog extra extra pittig.
Komt helemaal goed. Geef Pippa extra veel aandacht nu, voor haar zelfvertrouwen. Ook als ze lelijk doet.
Hihi, wat een leuke foto's! Gaat wel goed komen. Zou ze ook meteen bij elkaar zetten, anders stel je de 'volledige' introductie in principe alleen maar uit.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Wauw! In love! Wat een verschrikkelijk mooi manneke, en dan ook nog zo enorm aanhankelijk . Op de foto's te zien vind ik het allemaal er wel goed uitzien. Diva Pippa is even zijn grenzen aan het opzoeken en aan het kijken of hij leuk is of eng. En ik sluit me aan bij de voorgangers, lekker bij elkaar laten. Binnen no time zijn ze aan het spelen. Dat kan in het begin met een hoop gegil en geblaas gepaard gaan, niet druk maken, ook daarin moeten ze mekaars grenzen opzoeken
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Ja ze zijn -Lou drukte op verzenden..eikel- constant in de weer op de stoelen van de tafel. Dan springt Pippa op tafel en duikt ze op de rand waar de stoel staat waar Louis dan op zit en die kijkt dan echt omhoog van what the hell krijgen we nou?! En da rent hij over de zitting van de stoelen naar een andere stoel en dan duikt Pippa van boven de tafel weer naar de volgende stoel en dan duikt ze weer tevoorschijn of dan wisselen ze ineens, zit Louis boven op de tafel.. Maar het gaat gepaard met geblaas vanuit Pippa's kant en een soort van half gepppprrrr van Louis en af en toe een diepe grom vanuit de keel als het hem te heet onder de voeten wordt. Ik wil alleen niet dat Pippa Louis echt als indringer ziet en dat gebeurt voor mijn gevoel nog wel. Lou is een beetje bang voor Pip -hahahahahahahahaha! Slappe dikke goedzak!-
Ik zie ze nog echt niet samen spelen enzo.. Als ik met Lou speel, dan wordt-ie helemaal wild, dan duiktie er echt vol overgave in, maar zodra Pippa dan in de buurt komt, dan gromt Lou heel diep in zn keel. Sharing is caring komt nog niet voor in zijn woordenboekie geloof ik :P Nou komt "ff normaal doen tegen Lou" ook niet voor in Pippa's woordenboek, dus dat kan wel kloppen haha.
Maar moe ik het gewoon laten, ook al wordt Lou echt achter z'n broek gezeten door Pip? Hij kijkt semi angstig, zovan "ik vind dit A. geen leuk spel en B. geen leuk meisje... Mammie."
Oh en dank je Cindy, hahaha, da's goed om te horen :P Je avond is toch een stuk leuker met een lach, dan met een "ok, dit kind schrijft echt ruk, hier kan ik niks mee"
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je