we zijn eruit maar stoom uit mijn oren. en geen geval van phishing..
Zooplus stuurt mij in mei verkeerde doos natvoer.
ik bel of mail en doos wordt opgehaald door GLS. fijn! hele dag thuisblijven.
GLS geeft doos niet af of Zooplus verwerkt dat administratief niet, dus betalingsachterstand.
systeem in de war en in augustus loopt dat op tot betalingsachterstand van euro 70,-.
en of ik maar even rapido wil betalen.
kan niet.. maar ik begrijp mail ook niet.
lang gesprek en mocht in het engels (begrijp ik ook niet..

) en dan moet ik het ophaalbewijs van GLS, wat ik gzijdank heb bewaard, scannen (

hoe en hoezo..?) en naar een mailadres (

welk?) sturen.
nou nee dus en dat alles voor het majesteitelijke bedrag van euro 5, en nog wat.
en of ik Zooplus maar even een mail wil sturen met alle gegevens en mijn ibannummer.. nou nee dus!

gelukkig moedigt Zooplus klanten aan een mail met tips en verbeteringen te sturen.
nou....
ze hebben het geweten....
