Drie dagen opname is inderdaad een hele goede keuze. Het is vreselijk, ik weet er alles van, maar Rosa zal er van opknappen en wanneer je daarna bijv. een keer per week zelf onderhuids infuus zou mogen blijven geven, dan kun je die lage waardes ook langer vasthouden. Want met alleen Fortekor en nierdieet, lukt dat niet.
Bij Noa was na de opname de crea gezakt van 495 naar 308, maar na een maand toch weer naar 394 gestegen. Dat was volgens de internist normaal omdat spoelen een onnatuurlijke situatie is. Door onderhuids vochtinfuus kun je deze "onnatuurlijke" situatie echter wat langer vasthouden, denk ik (hoop ik).
Ik zou wel dagelijks bij haar op bezoek gaan. Hebben wij bij Noa ook gedaan. Haar geborsteld en met haar favoriete veer gespeeld. De nachten vond ik het ergst want dan zijn ze helemaal alleen. Ik sliep er niet van, voelde me vreselijk beroerd, maar toen Noa na drie dagen weer mee naar huis mocht en rechtop in haar mandje zat en tegen ons miauwde (en dat deed ze normaal nooit; ze zat altijd ineengedoken in het mandje, wachtend op wat voor engs er zou gaan gebeuren), toen wist ik weer dat het niet voor niets was geweest.