Een beetje een 'poep' onderwerp. Onze 6 jarige Molly heeft een verlamde staart. Hoe dat gekomen is, weet ik niet, het is n.l. een adoptiepoes. Ze heeft er zelf niet veel last van, de staart ziet er verder goed uit, wordt blijkbaar wel doorbloed maar de zenuwen werken niet meer. Ze heeft ook een beetje een 'waggelende'gang, dat zal ongetwijfeld een evenwichtkwestie zijn. Katten gebruiken hun staart daar tenslotte ook voor. Daardoor werkt haar sluitspier ook niet naar behoren. Haar blaas wel, plassen doet ze keurig op de kattenbak (of buiten). Maar haar ontlasting is een ander verhaal: dat komt gewoon spontaan mee met het plassen of ik vind zo af en toe een drolletje in huis. Altijd keihard trouwens en daar ben ik dan weer wel blij mee, want ik heb haar één keer aan de dunne gehad. Dat voelt ze dus niet en je wilt niet weten wat een troep dat was....

Hebben andere forummers hier ervaring mee? Ze heeft er zelf geen last van. Ik las dat het laatste troostkitten van Marjolein hier ook last van heeft. Klopt dat Marjolein?
Groeten
Jolanda.