5 februari : Bellow eet alleen als Thuisbezorgd weer langskomt. Uit zichzelf gaat hij niet naar de voerbakjes toe.
Gewone Schesir kip eet hij, maar de Schesir After Dark kip dus niet. Ik vind het allemaal toch te moeizaam gaan, dus heb flink wat Gourmet Mousse gehaald. Dat gaat er tenminste vlot in. De nep-variant moet hij nu opeens ook niet...
Hij loopt niet meer alsof hij ladderzat is en heeft het pakje geaccepteerd.
Hij springt ook gewoon op de bank of op een stoel. Wel beweegt hij zijn achterpootjes anders tijdens het lopen, alsof hij stijve pootjes heeft.
Ik dacht dat Pucc zo raar tegen hem doet vanwege het pakje, dus we wilden het uitdoen. Dat was geen goed idee, want Bellow wil de wond dan gelijk schoonpoetsen.
Pakje weer aan dus.
De wond ziet er goed uit en is onderhuids gehecht, dus gelukkig geen draadjes waar hij aan zou kunnen trekken. Wel vind ik het een flinke snee.
Wat ik nog lastig vind, is dat Bellow bijna continue slaapt.
Komt dat nog door de ziekenhuisopname? Door het pakje?
Wij zijn ook knap moe trouwens
6 februari: Eten doet Bellow alleen als ik het onder zijn neus duw.
Ik heb niks tegen junkfood, want het werkt. Maar liever had ik nu wat premium voer. Dat lukt niet, dus dan maar Gourmet.
De ab mik ik vlot achterin zijn keeltje, maar die probiotica-poeder is een ramp. Het is veel en moet door het eten. Nou vergeet het maar, hij vindt het vies, dus laat ook de Gourmet of Schesir staan.
Ik los het nu op in water en spuit het in zijn bekje. Maar sjeees dat zijn wel 3 spuitjes vol met vieze prut.
Ook geprobeerd te mixen met liquid snack, dat gaat prima, maar dan heb ik wel 4 staafjes nodig. Ook geen goed plan dus.
Lactulose is maar 2,5 ml en dat gaat wel goed.
Pucc is volledig de kluts kwijt en blaast naar Bellow als hij te dichtbij komt.
Ze komt enthousiast aangedribbeld voor het natvoer en als het in haar eigen bakje op het vaste plekje staat, ruikt ze eraan en loopt weg.
Wat is dat nou weer??