Aangezien er door verschillende DA geen afwijkingen of infecties worden vastgesteld wil ik graag het probleem hier schetsen aangezien ik met mijn handen in het haar zit.
Onze poes is in 2019 komen aanwandelen, vermoedelijk toen 6 maanden oud volgens DA. Is toen volledig gecheckt, gevaccineerd en , aangezien hij bij de buurt niet gekend was, gechipt.
Ongeveer een jaar later is hij voor t eerst moeilijkheden beginnen krijgen met eten, eet een beetje en maakt dan bokkensprongen, pijn?
Naar DA, voorgesteld om tandjes zuiver te maken, probleem niet weg, hele periode nog cortisonen moeten geven maar ook dat hielp maar tijdelijk.
Naar dierenkliniek, bloedafname en bleek dat hij besmet was met FIV. Tranen met tuiten
Uiteindelijk bij nieuwe DA, nummer 3, die de suggestie deed zijn tandjes te trekken. Zo gezegd zo gedaan, alles behalve hoektanden zijn intussen 2 jaar geleden verwijderd, hem thuis nog een aantal weken zelf inspuitingen gegeven, antibiotica en pijnstillers. Een jaartje ok en eind vorig jaar opnieuw hetzelfde probleem, cortisonenkuur heeft (tijdelijk) geholpen. Sinds oktober dit jaar weer hetzelfde probleem, een maand lang cortisonen moeten geven maar betert niet meer. Op spoed geweest omdat hij op een gegeven moment niet wou eten, maag- en darmproblemen vermoedelijk van al de cortisonen. Is ook wat angstiger geweest naar ons toe omdat we hem iedere dag medicatie in zijn bekje moeten spuiten. Op dit moment is eten niet evident, ik moet echt zoeken wat ik hem kan geven want het lukt niet meer zo goed. Heb filmpjes van zijn sprongen en smakken maar kan die niet uploaden? Heeft iemand suggesties wat ik nog kan doen?