Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar een automatische voerbak voor onze kat Luna. Ik had de Zedar A600 besteld, maar deze blijkt erg onnauwkeurig. De ene keer komt er per portie 3 gram uit en de andere keer 10 gram. Onze kat heeft hartproblemen en voor haar is een dieet met de juiste hoeveelheid noodzakelijk. Daarnaast wil ik er gewoon op kunnen vertrouwen dat ze voldoende binnenkrijgt, maar ook niet veel te veel.
Hebben jullie tips?
Welke automatische voerbak is nauwkeurig qua gewicht?
Re: Welke automatische voerbak is nauwkeurig qua gewicht?
Ik heb er een van Jake&Jacky en die geeft redelijk dezelfde hoeveelheid per portie, het verschilt wel iets maar niet zo veel als wat jij aangeeft. Heb je al eens geïnformeerd of dit niet misschien een defect is want ik vind het verschil in porties wel erg groot
... Denk dat ik zelf last heb van de zoomies ...
Dank je wel voor je reactie.Stef71 schreef: 17 dec 2024 11:05 Ik heb er een van Jake&Jacky en die geeft redelijk dezelfde hoeveelheid per portie, het verschilt wel iets maar niet zo veel als wat jij aangeeft. Heb je al eens geïnformeerd of dit niet misschien een defect is want ik vind het verschil in porties wel erg groot
Ja heb de klacht gemeld bij de leverancier, maar geen reactie helaas.
Nu ben ik een beetje research gaan doen en zie het bij meerdere recensies terugkomen dat het verschil in gewicht per portie groot is, dus vrees een probleem bij dit apparaat.
Ik zie dat de voerbak van Jake & Jacky twee bakjes heeft. Kan je dit ook afzonderlijk instellen, dat het maar in 1 voerbakje komt? Ik heb namelijk maar 1 kat dit hier gebruik van moet maken, en anders gaat de andere kat (met speciaal dieet) misschien mee-eten.Stef71 schreef: 17 dec 2024 11:05 Ik heb er een van Jake&Jacky en die geeft redelijk dezelfde hoeveelheid per portie, het verschilt wel iets maar niet zo veel als wat jij aangeeft. Heb je al eens geïnformeerd of dit niet misschien een defect is want ik vind het verschil in porties wel erg groot
Niet afzonderlijk in te stellen maar wel de portie grootte, 1 portie is bij de brokken die ik gebruik ongeveer 6 gram dus x2 12gr maar als een van je katten een speciaal dieet volgt zou ik niet voor de variant met 2 bakjes gaan. Bij mij heb ik het expres gedaan omdat ik een schrokker en een normale eter heb en zo kan de schrokker de bak niet blokkeren voor de ander.Beumer85 schreef: 17 dec 2024 11:29 Ik zie dat de voerbak van Jake & Jacky twee bakjes heeft. Kan je dit ook afzonderlijk instellen, dat het maar in 1 voerbakje komt? Ik heb namelijk maar 1 kat dit hier gebruik van moet maken, en anders gaat de andere kat (met speciaal dieet) misschien mee-eten.
Leverancier van het apparaat wat je hebt reageert niet en bij de reviews wordt dit probleem ook regelmatig aangehaald ... tsja dan houdt het op, toch beter vantevoren reviews lezen voor je iets koopt
... Denk dat ik zelf last heb van de zoomies ...