Hallo Allemaal,
Mijn kat is vorige week gediagnostiseerd met een te snel werkende schildklier. Nu had ik hier gelezen en begrepen van mijn dierenarts dat er bij een radioactieve schildklier behandeling, er een lange wachtlijst zou zijn. Nu had ik voor de zekerheid toch maar even gebeld naar de Lingehoeve. Alle leverproblemen van het radioactieve jodium zijn opgelost en kon direct een afspraak maken! Ik ben zo blij want hij had zo'n hoge waarde.
Groetjes.
Schildklierbehandeling
Re: Schildklierbehandeling
Wat fijn dat je snel terecht kunt en lief dat je hier meld dat de problemen opgelost zijn mbt de lange wachtlijsten.
Het klopt dat er een tijd terug een lange wachtlijst was i.v.m leveringsproblemen.
Inmiddels is dat gelukkig opgelost en ook Gent neemt weer patiënten op voor RAJ behandeling.
Het klopt dat er een tijd terug een lange wachtlijst was i.v.m leveringsproblemen.
Inmiddels is dat gelukkig opgelost en ook Gent neemt weer patiënten op voor RAJ behandeling.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Wat fijn om te lezen dat de leveringsproblemen weer verleden tijd zijn! Hopelijk gaat het jouw katje ook goed helpen 

Fijn dat je snel terecht kan met je kat!
Heel veel succes!
Heel veel succes!
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Succes met de behandeling. Ik hoop dat de kat er snel van opknapt.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25