Ik heb hem ook besteld. Ben benieuwd of ze er mee gaan spelen. het voordeel van deze vind ik dat het niet zoveel vloer in beslag neem, zoals de speelrails.OMH schreef: 27 aug 2024 17:03 Dit ding is hier een hit:
Ietsje prijziger dan die plastic gevalletjes, maar veel mooier en met een prettiger geluid.
Dingen om met je katten te doen
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Dingen om met je katten te doen
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ik hoop dat ze 'm leuk vinden. Het is trouwens ook een leuk ding om te zien.castratenkoor schreef: 08 sep 2024 07:37 Ik heb hem ook besteld. Ben benieuwd of ze er mee gaan spelen. het voordeel van deze vind ik dat het niet zoveel vloer in beslag neem, zoals de speelrails.
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Ik vind de lijn van 'designed by lotte' veel mooie dingen hebben. Zie ze regelmatig in diverse dierenwinkels/afdelingen. Alleen die krabballen op een stok vraag ik mij wel af hoe een kat daar lekker aan kan krabben. Zoals deze: https://designedbylotte.nl/product/desi ... x27x33-cm/
Het zijn inderdaad mooie (en prijzige) dingen. Wij hebben er ook een setje etensbakjes van. Wordt prima gebruikt, als je katten ertegen kunnen om heup aan heup te eten. En ja, die staan ook mooi. Het is wat...
https://www.plein.nl/designed-by-lotte- ... rm=1070410
Zoon D heeft die ook, maar gebruikt 'm/hen als drinkbakjes en dat werkt ook. Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar het is gewoon mooi spul en het is nog degelijk ook. (Voor wie zich zorgen maakt: we hebben drinkbakjes op meer plaatsen hoor!
)
https://www.plein.nl/designed-by-lotte- ... rm=1070410
Zoon D heeft die ook, maar gebruikt 'm/hen als drinkbakjes en dat werkt ook. Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar het is gewoon mooi spul en het is nog degelijk ook. (Voor wie zich zorgen maakt: we hebben drinkbakjes op meer plaatsen hoor!

The catter the better!
Wij hebben deze daarvan: https://designedbylotte.nl/product/desi ... 45x475-cm/
We hebben die gekocht toen we de katten nog niet hadden. We gingen er toen nog van uit dat ze een speelkamer kregen op zolder waar alle kartonnen en plastieken brol zou staan en we in de woonkamer wat mooiere dingen zouden zetten....
't Is inderdaad mooi. Het staat nu naast een kartonnen doos met deurtjes uit gesneden.
Als kitten vonden ze dat ding geweldig. Baby-Pixel zat vaak bovenop dat paaltje te balanceren. Nu is het eigenlijk te klein. Maar toch gaan ze daar nog regelmatig naast of op zitten om wat balletjes in het rond te duwen. Filou ligt er graag naast en gaat dan met z'n voorpoten soort van aan hangen. Veel gewicht voor een klein krabpaaltje en het staat nog steeds kaarsrecht. Dus ook de kwaliteit is zeer goed.
We hebben die gekocht toen we de katten nog niet hadden. We gingen er toen nog van uit dat ze een speelkamer kregen op zolder waar alle kartonnen en plastieken brol zou staan en we in de woonkamer wat mooiere dingen zouden zetten....
't Is inderdaad mooi. Het staat nu naast een kartonnen doos met deurtjes uit gesneden.

Als kitten vonden ze dat ding geweldig. Baby-Pixel zat vaak bovenop dat paaltje te balanceren. Nu is het eigenlijk te klein. Maar toch gaan ze daar nog regelmatig naast of op zitten om wat balletjes in het rond te duwen. Filou ligt er graag naast en gaat dan met z'n voorpoten soort van aan hangen. Veel gewicht voor een klein krabpaaltje en het staat nog steeds kaarsrecht. Dus ook de kwaliteit is zeer goed.
Zo, die is ook mooi zeg! Had ik die maar gevonden, dan had ik 'm gekocht.Guazala schreef: 09 sep 2024 09:58 Wij hebben deze daarvan: https://designedbylotte.nl/product/desi ... 45x475-cm/
The catter the better!
Wel grappig dat design spul, maar ik zie er geen enkele krabpaal bij staan hoger dan 60cm, daar red ik het met die 2 van mij echt niet mee! Ik heb een krabmeubel staan van 1,5m hoog met verschillende niveaus ik heb m een paar jaar terug gekocht bij petrebels, daar vind ik er geen plaatje meer van maar er staan verschillende vergelijkbare. Een foto van hoe hij er nu bij mij in de woonkamer bij staat durf ik hier niet te zetten ... ze hebben m zeg maar al flink te grazen gehad en ik heb al eens een stuk van nieuw touw voorzien maar daar hangen de lellen ook alweer aan.
... Denk dat ik zelf last heb van de zoomies ...
- crazycatladyP
- Panter
Ik kreeg deze (of eigenlijk kregen de katten hem
) voor mijn verjaardag:
https://thunderstreasuretrove.com/produ ... t-car-toy/
Moira vindt hem niks, maar de 2 ukken vinden hem fantastisch!
En zoonlief heeft lol met de afstandsbediening

https://thunderstreasuretrove.com/produ ... t-car-toy/
Moira vindt hem niks, maar de 2 ukken vinden hem fantastisch!
En zoonlief heeft lol met de afstandsbediening

Mara, personeel van: Moira (6-2023) Bibi en Sami (5-2024)
Rust zacht, mijn lieve engeltjes *Niamh/ *Jera/ *Ronja
Rust zacht, mijn lieve engeltjes *Niamh/ *Jera/ *Ronja
Extra eh! Als enige krabmeubel lijkt me dat vragen om problemen. Wij hebben op de benedenverdieping een krabpaal van 1m80, een krabplank tegen de muur, een krabmat, een deurmat aan het schuifraam die blijkbaar erg krabwaardig is, 2 van die s-vormige kartonnen krabmeubels en zo een design paaltje. En al die dingen worden effectief gebruikt.Stef71 schreef: 23 sep 2024 10:27 Wel grappig dat design spul, maar ik zie er geen enkele krabpaal bij staan hoger dan 60cm, daar red ik het met die 2 van mij echt niet mee! Ik heb een krabmeubel staan van 1,5m hoog met verschillende niveaus ik heb m een paar jaar terug gekocht bij petrebels, daar vind ik er geen plaatje meer van maar er staan verschillende vergelijkbare. Een foto van hoe hij er nu bij mij in de woonkamer bij staat durf ik hier niet te zetten ... ze hebben m zeg maar al flink te grazen gehad en ik heb al eens een stuk van nieuw touw voorzien maar daar hangen de lellen ook alweer aan.
Dus met maar 1 krablocatie gaat sowieso het meubilair eraan geloven.
Dat is ook niet het enige krabmeubel, er staan er ook nog In de study op de slaapkamer en op de overloop, de kokosmat bij de voordeur doet dienst als krabmat en er ligt nog een klein gebogen krabdingetje in de woonkamer dus bij mij kunnen ze alle kanten op (en dan nog is het bankstel af en toe aan de beurt) Maar als ik zie welke ze prefereren dan geldt toch echt hoe groter hoe beter en dan moet je niet met zo'n dingetje van 50cm afkomen. het enige krabdingetje wat er niet gehavend bij ligt is dat kleine ding, die kan ik net zo goed weg doen eigenlijkGuazala schreef: 25 sep 2024 08:22 Extra eh! Als enige krabmeubel lijkt me dat vragen om problemen. Wij hebben op de benedenverdieping een krabpaal van 1m80, een krabplank tegen de muur, een krabmat, een deurmat aan het schuifraam die blijkbaar erg krabwaardig is, 2 van die s-vormige kartonnen krabmeubels en zo een design paaltje. En al die dingen worden effectief gebruikt.
Dus met maar 1 krablocatie gaat sowieso het meubilair eraan geloven.
... Denk dat ik zelf last heb van de zoomies ...