Solencia bij nierfalen
Solencia bij nierfalen
Goedemorgen allemaal. Ik overweeg Solencia voor mijn kater van 18. In de bijsluiter lees ik dat het middel niet is getest bij katten met nierfalen in Iris-stadia 3 en 4. Dat verbaast me want artrose is net als nierfalen doorgaans een ouderdomskwaal dus zullen ze vaak samen voorkomen. Zijn hier mensen met katten die zowel artrose als nierfalen hebben en Solencia krijgen? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Blijven de nierwaardes stabiel?
Toph (2006), Moen (2006)
Re: Solencia bij nierfalen
Solensia is een pijnstiller voor atrose. En heeft dus op zich niets te maken met nierfalen.cerna schreef: 11 aug 2024 12:02
Solensia geef je - op advies van de dierenarts en niet op eigen houtje - bij nierfalen PLUS eiwitverlies.
Voor meer informatie over solensia kan je het beste hier terecht:
Https://www.facebook.com/groups/222294473216732
Hier zitten veel mensen met ervaring over solensia en nierfalen.
Dankjewel Cerna. Ik heb de zoekfunctie met een verkeerd gespelde naam (Solencia) gebruikt, geen wonder dat ik niks kon vinden.cerna schreef: 11 aug 2024 15:40 Ik moet mijzelf corrigeren want je hebt het over Solensia en niet over Semintra (ik ben erg moe en de warmte helpt ook niet echt).![]()
Ik heb geen ervaring met Solensia.
De dierenarts stelde het destijds wel voor, maar juist omdat het niet getest is op katten met zwaarder nierfalen durfde ik het niet aan. Ik heb Amber destijds PEA gegeven en toen dat niet meer voldoende hielp Analgos van de Huisdierendokter. Dat hielp erg goed en heeft geen schadelijke gevolgen voor de nieren: https://www.huisdierendokter.nl/pijn-bestrijding.html
Via de zoekfunctie (rechts bovenin) kun je wel meer ervaringen vinden.
Toph (2006), Moen (2006)
Dankjewel! Zo te zien precies waar ik naar op zoek ben.Mysty schreef: 11 aug 2024 17:12 Voor meer informatie over solensia kan je het beste hier terecht:
Toph (2006), Moen (2006)