Even voordoen? Muisje omhoog meppen en opvangen in je mond

Bellow is nu alweer fanatiek bezig om het muisje te mishandelen

Ja dat kan, maar ik doe het niet. Intussen hebben ze de muisjes gevonden, er een lusteloos tikje tegen gegeven en ik kan gooien wat ik wil, maar geapporteerd wordt er niet. Dat doen ze liever wel met de zachtere muisjes, waarvan ik de staart altijd moet afknippen. Echt, die twee zijn zou lui!Asse-Poes schreef: 26 jul 2024 12:08 Das nou jammer
Even voordoen? Muisje omhoog meppen en opvangen in je mond![]()
Valeriaantip: super, waarvoor dank!Synemios schreef: 26 jul 2024 20:41 ik heb alle muisjes in een bakje valeriaan gestopt.
Die antenne is lekker lang dus het werkt prima, als ik een hengel pak dan hangt er meteen weer 1 in als ik aan het proberen ben de muisjes of veertjes ergens onder vandaan te halen.
Uiteindelijk houden ze mij vooral actief![]()
Een mens probeert eens wat. Soms lukt het, soms lukt het niet, ze komen wel steeds naar die balletjestoren toe. Bestuderen die een tijdje, geven eens een tikje tegen een balletje... het moet nog even niet zo raar naar vers hout ruiken denk ik.
Aanvullinkje, was te laat voor edit: haal die bovenkant er even af, dan heb je alleen een ding dat draait, maar dat vinden ze ook leuk.
Deze heb ik ook gekocht, bedankt voor de tip, de eerste hengel die ze hier allemaal leuk vinden.Guazala schreef: 02 jul 2024 16:10
Hengeltjes zijn hier altijd een succes, maar de tabby tijger vogel is toch onevenaarbaar, beste aankoop tot nu toe.
https://new.tabbytijger.be/product/tabb ... uxe-vogel/
De veren hangen er zo aan dat ze ook het geluid van een vogel maken. Je kan hen helemaal gek maken met die boven hun hoofd te laten vliegen en dan ergens te laten landen. Ze spelen sowieso graag met hengeltjes, maar de deze lokt toch wel het meeste schuddende kattenkontjes uit.