Boomstam voor Timmy en Indy
Re: Boomstam voor Timmy en Indy
Edwin had ze al gemaild en gevraagd of ze wat konden maken wat hij zelf ontwerpt.
Maar hij twijfelt nog want hij wil het eigenlijk zelf gaan maken.
Voorlopig vind Timmy de boomstam nog eng, ik zal vanavond als het wat rustiger is even voordoen hoe het werkt en er wat valeriaan op doen.
Maar hij twijfelt nog want hij wil het eigenlijk zelf gaan maken.
Voorlopig vind Timmy de boomstam nog eng, ik zal vanavond als het wat rustiger is even voordoen hoe het werkt en er wat valeriaan op doen.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Groetjes, Denise
Oh wat zou ik graag mijn hoofd om de deur willen steken om jou op je knieën te zien zitten voor die boomstam.
En dan kijk je heel beteuterd als je nagels afgebroken zijn...
Maar hé, alles voor de katjes!
Heeft het geholpen?
En dan kijk je heel beteuterd als je nagels afgebroken zijn...
Maar hé, alles voor de katjes!

Heeft het geholpen?
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Nee, maar hij hing wel in de dromenvanger in de slaapkamer, dat vind hij dan niet eng
Ik had het nog zo gezegd tegen Edwin, hang het nou niet op daar want Timmy die springt er echt in.
Edwin zei nee joh doet hij niet...
En ja hoor hij hing er dus in, tv hebben we maar vast gezet en de dromenvanger weg gehaald
Hij vond net als jij mij bij die boomstam veel leuker, hij kwam wel dichterbij en kopjes geven, dus misschien morgen

Ik had het nog zo gezegd tegen Edwin, hang het nou niet op daar want Timmy die springt er echt in.
Edwin zei nee joh doet hij niet...
En ja hoor hij hing er dus in, tv hebben we maar vast gezet en de dromenvanger weg gehaald

Hij vond net als jij mij bij die boomstam veel leuker, hij kwam wel dichterbij en kopjes geven, dus misschien morgen

Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Jemig, ik las steeds stamboom en ik dacht: hoe wil je die zelf in elkaar zetten?
Laat maar, het is 03.29....
Laat maar, het is 03.29....
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
het is je vergeven 

Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Boomstam zelf in elkaar gezet

Nou ja in elkaar gezet ... opnieuw bekleed, dit is de langstlevende krabpaal hier in huis, vroeger bij paps en mams bekleed met oude vloerbedekking, daarna nog 2x opnieuw bekleed met vloerbedekking en kortgeleden nog wat meer opgeleukt met touw, kan ie er weer een paar jaar tegen (hoop ik dan toch ...)

Nou ja in elkaar gezet ... opnieuw bekleed, dit is de langstlevende krabpaal hier in huis, vroeger bij paps en mams bekleed met oude vloerbedekking, daarna nog 2x opnieuw bekleed met vloerbedekking en kortgeleden nog wat meer opgeleukt met touw, kan ie er weer een paar jaar tegen (hoop ik dan toch ...)
... Denk dat ik zelf last heb van de zoomies ...
Die ziet er mooi uit! Een hele klus om het zo netjes te krijgen 
The catter the better!
Ja netjes, maar hij gebruikt dat sisal of ander touw/vloerbedekking, bekleding of wat dan ook niet om te krabben dus ik wil juist zonder, of voor een groot gedeelte zonder.
Er staan hier 3 verschillende palen, er liggen en hangen diverse krabmatten, we hebben meerdere tonnen maar hij wil alleen aan hout krabben.
En wij willen uiteindelijk dan echt een grote paal van hout met lig plekjes etc.
Hij komt steeds dichterbij, vandaag begon hij al te snuffelen, mijn held op sokken
Er staan hier 3 verschillende palen, er liggen en hangen diverse krabmatten, we hebben meerdere tonnen maar hij wil alleen aan hout krabben.
En wij willen uiteindelijk dan echt een grote paal van hout met lig plekjes etc.
Hij komt steeds dichterbij, vandaag begon hij al te snuffelen, mijn held op sokken

Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Kun je hem misschien wat lekkers geven vlak bij de boomstam?

Ik word nu wel nieuwsgierig wat ik me daarbij voor moet stellen

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Ik zal wel een foto maken als mijn telefoon opgeladen is, het is echt gewoon een boomstam op een plank, en Edwin had hem vast gezet aan de muur maar ik denk dat ik hem om Timmy te laten wennen even ergens anders ga zetten.
wat lekkers geven is wel een goed idee, Timmy houdt van eten
wat lekkers geven is wel een goed idee, Timmy houdt van eten

Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Dan zou ik hem steeds dichter en dichter bij de boomstam laten eten
Dan maakt hij een prettige associatie
Ben benieuwd naar de foto

Dan maakt hij een prettige associatie
Ben benieuwd naar de foto

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Oh wat een geweldige held op sokken
Heb je de boomstam nu gewoon op de grond liggen? Dan is Timmy groter dan de stam en is het misschien minder bedreigend?

Heb je de boomstam nu gewoon op de grond liggen? Dan is Timmy groter dan de stam en is het misschien minder bedreigend?
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Nee, hij lag op de grond, Edwin heeft hem nu op een plank gezet.
Maar ik ga morgen even kijken of het wel lukt als ik alleen met hem ben en dan lokken met snoepjes.
Maar ik ga morgen even kijken of het wel lukt als ik alleen met hem ben en dan lokken met snoepjes.
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Vannacht kwam Timmy al steeds dichter bij en ik heb even voor gedaan hoe hij moest krabben.
En toen kwam hij kopjes geven en uiteindelijk stond hij heel dicht bij die stam.
Edwin had een idee, en heeft zijn favoriete speeltje de catdancer eraan gehangen en dat werkte perfect.
Samen met Tommy en alleen heeft hij gespeelt.
Hij heeft ook al even gekrabt, maar het ging te snel om er een foto van te maken, wel heb ik actie foto's die plaats ik later nog even, die moet ik eerst even bewerken.
Indy en Luna waren net ook aan het spelen en die krabben er ook aan
En toen kwam hij kopjes geven en uiteindelijk stond hij heel dicht bij die stam.
Edwin had een idee, en heeft zijn favoriete speeltje de catdancer eraan gehangen en dat werkte perfect.
Samen met Tommy en alleen heeft hij gespeelt.
Hij heeft ook al even gekrabt, maar het ging te snel om er een foto van te maken, wel heb ik actie foto's die plaats ik later nog even, die moet ik eerst even bewerken.
Indy en Luna waren net ook aan het spelen en die krabben er ook aan

Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Joepie, dat is een mooie update!
De boomstam is een goede aankoop en daar kunnen ze nog jaren mee doen voordat hij dwars door midden gekrabt is
De boomstam is een goede aankoop en daar kunnen ze nog jaren mee doen voordat hij dwars door midden gekrabt is

en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)