Haha OMH, natte speeltjes in bed lijkt me toch niet zo fijn

Ik kon het niet vinden, hoe lang is het snoer bij deze fontein (miaustore)? En hoe vaak moet je de pomp ongeveer schoonmaken en is dit makkelijk om te doen?
Bedankt, ziet er nog wel leuk uit ook!moniquehooijen schreef: 18 aug 2023 10:14 Ik heb deze. De kleine variant. Ik vindt hem fijn omdat je geen filters erbij nodig hebt. Om de 3 weken in de vaatwasser en de pomp maak je met de hand schoon.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Snoer is ongeveer 1,5m. Ik vind de fontein heel stil. Je kunt ook de stand van de waterstraal aanpassen. Schoonmaken van de pomp gaat makkelijk onder de kraan. De rest kan in de vaatwasser. In de beschrijving staat 1x per maand schoonmaken maar ik doe het wat vaker.Mikaco schreef:Die van miaustore ziet er wel heel leuk uit en geen filters lijkt me handig. Wel duur. We laten ze nu maar uit de kraan drinken steeds, dat wordt ook al een kliederboel. Van wat ik lees is deze best stil, klopt dat?
Haha OMH, natte speeltjes in bed lijkt me toch niet zo fijn![]()
Ik kon het niet vinden, hoe lang is het snoer bij deze fontein (miaustore)? En hoe vaak moet je de pomp ongeveer schoonmaken en is dit makkelijk om te doen?
Wij hebben sinds kort ook de kleine, met sensor, bevalt erg goed en hij staat niet de hele dag meer aan, dus de herrie is ook een stuk minder!moniquehooijen schreef: 18 aug 2023 10:14 Ik heb deze. De kleine variant. Ik vindt hem fijn omdat je geen filters erbij nodig hebt. Om de 3 weken in de vaatwasser en de pomp maak je met de hand schoon.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk