Haha, geweldig, die doos! Tadaa! En daar is ie echt.

Haha, geweldig, die doos! Tadaa! En daar is ie echt.
Oh Olga, ik had een schoenenrek en kaarsen besteld en dat zat in die grote doos. Geloof niet dat je de doos apart kunt kopenOMH schreef: 03 jul 2024 10:37 @Mina, hoe ik ook zoek bij Xenos, ik vind het niet. Hoe heb je gezocht? Ik bedoel met welke zoektermen? Ik krijg steeds van alles te zien, maar dit niet.
Het is binnen, en ze zijn er acuut helemaal gek op! Wat een supertip, dankjewel!OMH schreef: 03 jul 2024 17:01 Ah joh, sorry hoeft echt hélemaal niet!
Dank voor de link!
Edit: Acuut besteld, leuk!
Ja, alleen vraag ik me af hoeveel van die boogjes erbij horen te zitten. Ik heb er twee, maar ruimte voor drie. Hoe is dat bij jou? Anders gaat de hele boel terug.
https://www.catsclusive.nl/spelen/flashing-ball-raceGuazala schreef: 04 jul 2024 17:00 Zijn er mensen met tips voor een ballenbaan?
Pixel speelt daar super graag mee. Die lag altijd boven, in hun kattenkamer. Sinds haar knieprobleem ligt die beneden. Voor haar zou ze beter boven liggen omdat ze er dan ook 's nachts aan kan of wanneer we niet thuis zijn. Maar nu ligt ze in ons zicht als we tv kijken en het is zo leuk om haar bezig te zien. Dus ja.... we hebben een tweede ballenbaan nodig.
Deze hebben we: https://www.zooplus.nl/shop/katten/spee ... t=494770.0
Het zou misschien wel leuk zijn om als er dan toch 2 komen een andere erbij te kiezen.
De andere die ik overal zie is die van catit. Maar de gaatjes bovenaan lijken mij daar aan de kleine kant. Filou weegt bijna 10kg en Pixel bijna 8, dus dat zijn stevige kattenpoten die daar onder zitten. Ik vrees dat ze met die kleine spleetjes slecht aan de ballen gaan kunnen, terwijl ze best wild spelen met zo een ballenbaan.
Pixel gooit daar bovenaan ook allerlei andere speeltjes in, dus zo een half dichte baan gaat ze misschien ook minder leuk vinden.
Zijn er andere opties, die ik niet direct kan terug vinden? Dus geschikt voor dikke, lompe poten en vrij open bovenaan.
Ik heb gewoon 2 'hengelboogjes' zeg maar of bedoel je dat niet?OMH schreef: 04 jul 2024 20:06 Ja, alleen vraag ik me af hoeveel van die boogjes erbij horen te zitten. Ik heb er twee, maar ruimte voor drie. Hoe is dat bij jou? Anders gaat de hele boel terug.
Dat bedoel ik en ik had scheef gekeken, we hebben er twee en er horen er ook twee bij. Sry voor de verwarring.