Blue blijkt geen vrouwtje maar een mannetje en Noir blijkt geen mannetje maar een vrouwtje
Beiden gechipt en volledige check.
Volledig gezond maar we gaan spaghetti lintwormen kunnen bijeenschonen vanavond zei da.
Hij heeft vermoeden dat ze jonger zijn dan wij en hij eerst hebben gedacht. Schat de leeftijd tss 5 en 6 weken...
Neemt mijn partner en mij dit aub niet kwalijk, we WISTEN dit niet. Ik dacht dat ze week 7 zaten en de waarv we toen dachten kater 9w geschat.
Man, een mens kan zich vergissen

op het paspoortje heeft hij gemakshalve 1 mei gezet wegens onbekende geboortedatum. Volgens hem pas in najaar pas castreren en steriliseren.
Vaccins krijgen ze nog 3w niet wegens te jong.
Heel veel tips ook v hem om ze op te leren. We gaan nu nog meer extra tijd nemen om met ze bezig te zijn. Ik weet nog een heleboel gedragingen en jachtmoves /speelmoves v mijn destijds 20j oude kater. Al is het dat ik het zelf moet voordoen... ik ben er niet beschaamd voor dit zelf na te bootsen als mens!!!
Hij zei ook laat ze nu paar w eten zoveel ze willen telkens WNR ze willen zonder de maattabellen /leeftijdstabellen. Is dit wel verstandig vraag ik me af? Wat is jullie mening?
Vandaag konden we ze al een stuk beter aaien toen ze niet aan het eten waren.
Kattenspeeltjes uit de supermarkt zijn toch echt wel veilig als ze ce labels hebben hoop ik?? Ze kwijlen, kauwen en bijten zo graag op die fluffy mini muisjes en eten ook zowel nat als droogvoer vlotjes.
Bij dierenarts wat een flinke beestjes, enkel tijdens het prikje vd chip gemewt. Zo fier