Wat verdrietig. En aan de ene kant is het akelig om te weten hoe Tikva nu is overleden, maar aan de andere kant is het 'fijn' om nu zekerheid te hebben. Wat een dubbel gevoel
Heb je hem overigens wel uit de put weten te halen?
Ach jee, wat een verdrietige update!
Dubbele gevoelens inderdaad... opluchting dat je hem gevonden hebt en verdriet dat Tikva er niet meer is.
Zo sneu dat het ventje geen lang en gelukkig leven mocht krijgen. Dat verdiende hij zó en jullie ook!
Heel veel sterkte!
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
We gingen er al vrij snel vanuit dat hij overleden was maar ik voelde me wel verplicht om te blijven zoeken voor het geval dat... Dat stukje onrust is nu weg maar wel erg confronterend inderdaad om hem daar te vinden.
Hij ligt nog in de put en we hebben besloten hem daar maar te laten. De put is erg diep en hij is al een tijdje dood. De kans dat we hem een soort van intact eruit kunnen vissen met een emmer aan een touwtje schatten we erg klein. Mijn vriend wil hem ook liever niet meer zien aangezien het geen fraai beeld is. We willen er eigenlijk geen kat bij, nu ik zeker weet dat Tikva dood is verandert dat wel wat maar eerst dit maar even verwerken.
O jee, wat vind ik dat sneu. Inderdaad, dit verlies maar even zien te verstouwen. Ik kan me best voorstellen dat je vriend hem niet meer wil zien, fraai zal het niet zijn en niet iedereen kan daar tegen. Sterkte!
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika