OMH schreef: 07 mei 2024 13:56
De doos is al in gebruik genomen! Ze zitten nu te ruziën wie erin mag
@ Marina: eh, nee?
Wij hebben hier een krabton waarvan de doos populairder is dan de krabton zelf.
Ik heb ze ondertussen dan maar gepimped met een raampje van waaruit ze de trap in de gaten kunnen houden en achteraan een uitgang via een tunnel, gemaakt met de doos van een steelstofzuiger.
Pluspunt van de tunnel dat hij net te klein is voor onze kater, maar dat de kattin nu de perfecte vluchtroute heeft als hij haar achterna zit.
dozen zijn hier ook altijd een succes en blijven ook liggen totdat ze niet meer interessant zijn. meestal enkele dagen. tot er een nieuwe doos komt (exact dezelfde) maar die is dan weer super interessant
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Goed idee. Man P heeft ooit van een grote doos een heel huisje gemaakt met balkon, met speeltjes en een "bankje" erin en toen keek eer geen kat meer naar om...
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Fotokonijn schreef: 21 mei 2024 16:42
Past maar net!
Ja, ik snap dat ook niet. Hij heeft hier opgekruld en wel tijden gelegen. Wakker, slapen, wakker, omdraaien. En er zijn grotere plankjes in dit ding! En los daarvan zo veel mandjes, klim- of krabpaalmogelijkheden in de woning. Wij hebben wel plezier, dat dan weer wel.
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika