Kattenhalsband met belletje schadelijk?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
OMH
Cheetah
Cheetah

Re: Kattenhalsband met belletje schadelijk?

Bericht door OMH »

Iemand heeft dingen veranderd, ik zie het ook. Misschien dat iemand een melding heeft gedaan bij de Admin? Ik was het niet, voor de duidelijkheid.
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Admin
Administrator
Administrator
Contacteer:

Bericht door Admin »

Ik ben op het forum de enige persoon die 'censuur' kan plegen en ik doe dat in dit geval omdat ik niet wil dat schelden onderdeel van dit forum wordt. Anderen gaan daar weer op reageren en voor je het weet hebben we weer een heuse rel.
#zogeenzinin
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
OMH
Cheetah
Cheetah

Bericht door OMH »

Admin schreef: 20 mei 2024 15:25 Ik ben op het forum de enige persoon die 'censuur' kan plegen en ik doe dat in dit geval omdat ik niet wil dat schelden onderdeel van dit forum wordt. Anderen gaan daar weer op reageren en voor je het weet hebben we weer een heuse rel.
#zogeenzinin
Aha. Duidelijk!
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Juliette0203
Huiskat
Huiskat

Bericht door Juliette0203 »

Miloe schreef: 19 mei 2024 15:14 Een aantal van jullie weten al dat ik zo'n bandje heb besteld om de vogels te beschermen. Maar ik lees net dit artikel met horror verhalen! Rik wees me er tevens op dat zo'n bandje niet gaat werken. Nu ben ik op zoek naar ervaringen van kattenpersoneel met een halsbandje met belletje. Is het echt zo'n verschrikking voor de kat zoals in dit artikel beschreven wordt of valt het mee? Zooplus is meestal wel betrouwbaar in mijn optiek. Ik weet het even niet meer... :(

https://www.zooplus.nl/magazine/kat/kat ... schadelijk
Misschien volledig overbodige opmerking en doe je dit ook al. Maar wij houden onze katten 's avonds altijd binnen. In mijn ervaringen worden de meeste prooien in de schemering en avond gevangen. Dan zijn ze voor mijn gevoel altijd net iets actiever. Overdag is de vangst bij ons altijd een stuk kleiner, of niet aanwezig. Maar dat zal vast ook liggen aan hoeveel er rondom je huis rondloopt en vliegt om te vangen haha. :grin:
Groet Juliette
En pootjes van;
Mina (♀, 2022)& Gandalf (♂, 2023)
Miloe
Poema
Poema

Bericht door Miloe »

Hoi Juliette, mijn kat gaat altijd vanaf 16:00 uur naar binnen. 'S avonds mag ze niet buiten komen. En inderdaad, wat je zegt, ligt aan hoeveel er rondvliegt. Wij wonen vlakbij een park en er zijn heel veel bomen rondom ons huis. Maar bedankt voor je advies! :)
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
Plaats reactie