Mijn katten “terroriseren” mij

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Simbaennalax
Huiskat
Huiskat

Re: Mijn katten “terroriseren” mij

Bericht door Simbaennalax »

cerna schreef: 04 mar 2024 22:27 Nee, zeker niet fijn want ik had liever gehad dat het probleem was blijven bestaan en Noa niet ziek geworden was. Dan had ik een andere oplossing moeten zoeken, maar dan was Noa misschien wel oud geworden en nu heb ik haar moeten laten inslapen op 7,8 jarige leeftijd :cry:
Ah sorry, ik heb het helemaal verkeerd opgevat en ik wist ook niet dat je haar in had moeten slapen…. Omdat je zei toen je een kat erbij nam dat de rust wel was terug gekeerd, daar doelde ik meer op met fijn dat het bij jou goed is gekomen…

Een kat in laten slapen is nooit leuk, zeker niet op die leeftijd… sterkte nog ermee❤️
Simbaennalax
Huiskat
Huiskat

Re: Mijn katten “terroriseren” mij

Bericht door Simbaennalax »

cerna schreef: 04 mar 2024 22:23 Heb je de video op You tube staan en op openbaar? Ik moet zelf ook weer even kijken.

Zo ja, ga dan naar volledige bewerker & voorbeeld (hier onder) en klik. Ga naar het filmpje op YouTube en klik op 'videolink', dan krijg je de video te zien op youtube en klik dan op de link bovenaan de pagina: kopiëren.
Ga terug naar dit bericht en klik op het televisieschermpje (rechter symbooltje): [media][/media]. Zet vervolgens de link van youtube tussen media-media.
Klik op voorbeeld (onder dit bericht) en dan kun je zien of het gelukt is. Zo ja, verstuur.

Succes!
Vriendelijk bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik ga eerst even een video opnemen, daarna zal ik jouw stappen volgen… to be continued…
Plaats reactie