Wat een geweldige foto zo in de trein!
Hopelijk vindt je weer een andere kat die net zo goed kan wennen aan het reizen.
Vandaag al dierenarts of morgen?
Re: Vandaag al dierenarts of morgen?
Ja, hij was zo'n knapperd en mensen in de trein waren inderdaad vaak door Ollie gebiologeerd, meestal vonden ze het heel cute! Dank je wel voor al je reacties trouwens, het helpt me echt enorm verder om te weten dat er anderen zijn die soortgelijke ervaringen hebben gehad met FIP. Taxi ziet er ook uit als een echte lieverd op de avatar: )Anne schreef: 05 feb 2024 18:01 Ach wat een ontzettende mooie lieve poes!![]()
Bedankt voor het delen
Ik denk dat je heel wat leuke reacties hebt gekregen tijdens jullie gezamenlijke avonturen in de trein!
Hij doet mij denken aan onze geliefde Taxi, zie foto van mijn avatar
Heel toevallig want Taxi was ook zwart met wit
Het kitten seizoen komt er gauw weer aan
Nieuw leven helpt mij ook altijd in de rouw. Niet om te vervangen maar door afleiding, en troost
Je hebt echt een speciaaltje verloren![]()
Ik ben blij dat het kittenseizoen er inderdaad weer aankomt en hoop toch dat daar iets uit gaat komen voor mij over een tijdje. Ik denk dat het me heel veel troost zou bieden inderdaad. Ik heb me in ieder geval, maar alvast op de kitten adoptie lijst gezet bij het asiel bij mij in de buurt en ondertussen mis ik mijn lieve katertje natuurlijk erg.
Knap dat je zo helder nog kan typen na zo'n verlies. Sterkte
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
Dank je wel. Ik merk dat het me wel helpt om mijn gevoelens uit te typen en te bespreken met anderen, ik denk dat het ervoor zorgt dat ik meer kan accepteren/begrijpen wat er gebeurd is. Ik merk ook dat het rouwen met vlagen komt, soms zit ik echt erg te huilen en daarna gaat het wel weer een beetje.
Dat laatste is heel herkenbaar, jantje lacht en jantje huilt
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes