joyvke schreef: 23 jan 2024 13:44
Vind het inderdaad erg op hetzelfde lijken. Ik hoop het zo dat dit het gewoon is. Ons pap is de reden waarom ze deze kitten hebben gehouden (hij werd emotioneel en vroeg of ze hem asjeblieft konden houden - omdat het andere kitten dag van te voren was ingeslapen omdat hij wondjes zou hebben - die mijn moeder niet heeft gezien bij het checken vol met maden zouden zitten..) en die is begin November overleden aan een longontsteking (hij had goed gereguleerde longkanker). Dit zien we dus als een cadeautje van ons pap. Mijn moeder zit er nu echter helemaal doorheen en denkt alleen maar aan kanker.
Ontzettend gecondoleerd met het verlies van je vader
Wat ontzettend mooi dat deze kitten, de zorg ervoor, iets is wat je vader graag had gezien en wat je nu nog voor je vader kan doen
Wat sneu dan deze zorgen, ook voor je moeder
Als het is wat wij denken kan jullie lieve kitten hier oud mee worden
Bij Maxi* was het vervangen van de plastic voerbakjes en fontein al voldoende
Ik weet niet meer of het plekje minder werd maar het werd in ieder geval niet groter, en zolang het niet rood wordt of gaat ontsteken is er niks aan de hand
Maxi* zelf leek er ook geen last van te hebben
Sterkte voor je moeder, misschien is het handig voor jullie om alvast in te lezen over het eosinofiel granuloom complex
Dat leidt jullie af en een goed geïnformeerd iemand staat sterker bij de da
Sterkte voor jullie
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes