In dit huishouden leven drie katten. Twee poezen (zusjes) van 12 jaar en een kater van 7 maanden, onlangs is de laatste ook geholpen. Het samenvoegen van deze drie was even spannend, omdat de zusjes al 12 jaar met zijn tweetjes waren, maar dat is goed gegaan en ze accepteren elkaar.
De twee oudste heb ik aardig weten op te voeden al zeg ik zelf

De kleine barrel is een combinatie van voornamelijk Maine Coon en een beetje Bengaal. Al vermoed ik dat zijn karakter voornamelijk Bengaals is. Hij leeft volledig zijn eigen leven, springt op tafel/ aanrecht, is volledig gefocust op mijn eten, soms gewoon echt een strijd om mijn eigen bord leeg te mogen eten. Hij gaat tegenwoordig in een bench als het voor ons etenstijd is. De kleine man laat zich niet corrigeren, zodra hij weer op de grond staat, weet hij niet hoe snel hij weer terug het aanrecht op moet om daar bv de pan leeg te likken. Ook geen geduld om rustig naar de bak te gaan, waardoor er regelmatig ontlasting naast de bak ligt...
Verder is het echt een heel lief beestje en zou ik hem voor geen goud willen missen, maar heeft iemand tips om dit lieve ongeleide projectieltje een klein beetje bij te sturen?