Ik duim mee dat het op zijn kattenpootjes terecht komt!
Ik zat inderdaad al te denken om wat probiotica toe gaan zoeken. Dat wil ik dan wel even in overleg met de dierenarts doen en eigenlijk was ik van plan daar voorlopig niet meer naartoe te hoevencerna schreef: 18 dec 2023 19:15 Kun je niet iets van een weerstandverhoger geven?
IK weet niet of het merk Puur in Bulgarije verkrijgbaar is, maar zij hebben goede producten. En anders misschien online via Medpets?
Ik heb vandaag virbac nutrigel meegekregen, was het daarvoor steeds vergeten.cerna schreef: 26 dec 2023 11:01 Och bah, zo verdrietig.
Ik hoop dat ze toch weer opkrabbelen (aan jou zal het niet liggen).
Zei de dierenarts ook nog iets over die drankjes?
Ik durf het haast niet te zeggen maar het gaat heel goed. Gisteren hebben ze de laatste antibiotica tabletten gekregen. Pipers ogen zien er weer helemaal goed uit en de korsten op Tikva's neus zijn bijna helemaal verdwenen. Hij ademt nog steeds wel met een puf geluidje maar eerder was dat een zwaardere rochel dus hoop dat dit nog weg gaat trekken. Ik geef ze nu nog wel druppels. Ze eten heel veel en wogen vandaag beide boven de 900gr. De geschatte leeftijd is nu 9,5 week, dus dan zitten zo ook ongeveer op een gezond gewicht.