Wanneer dierenarts?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Spectral
Huiskat
Huiskat

Re: Wanneer dierenarts?

Bericht door Spectral »

kleine update, sinds gisteren heeft hij een heel grote stap gezet. Als je er niet specifiek op let (dus weet) dat hij last had van zijn linkerachterpoot, zie je niet meer dat hij mankt.

Als je er echt op let zie je wel dat hij nog niet zijn volle gewicht er op zet, maar het is nog miniem. Hij ligt ook bijna niet meer in zijn mandje als ik thuis ben en loopt weer vrolijk rond. En haalt ook weer kattenkwaad uit
Asse-Poes
Tijger
Tijger

Bericht door Asse-Poes »

Dat is een fijne update! :eclap:

Het eten gaat ook weer goed?
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Spectral
Huiskat
Huiskat

Bericht door Spectral »

ja hoor, het eten is nooit een probleem geweest, hij at wat minder als vroeger maar er is nooit een moment geweest dat ik bezorgd was dat hij veel te weinig at. Je zag gewoon dat hij wat minder at als vroeger toen hij het pas had.
Maar wellicht was dat door de pijn, of eventueel voelde hij zich ook niet zo lekker door de koorts.

Maar nu eet hij terug zoals voordien, komt ook weer tegen 30 per uur aangevlogen als ik met de korrels rammel
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Fijn dat hij zo goed opknapt :-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie