Ik ben nieuw hier! Sinds een paar weken heb ik een hele lieve, mooie kitten genaamd Lilith (roepnaam: Lili) ze is nu 10 weekjes oud!
Ze speelt, eet, drinkt, knuffelt, is lekker vocaal met ons en heeft vreselijk de “ zoomies”.(geweldig trouwens!

Alleen heb ik een onderbuik gevoel dat zij zich (ondanks de vele speeltjes, balletjes met belletjes, veertjes , krabpalen en verstop/klim plekjes)
Ze rent soms zoveel en is zo vocaal dan. Alsof ze me verteld ( hé mam! Ik verveel me!!!! Waar zijn mn vriendjes??)
We houden haar als een binnenkat, puur omdat ik het gewoon niet vertrouw , haar alleen buiten, in de tijd van tegenwoordig(gelukkig zijn er veel goeie mensen, alleen dus ook rotte appels die vreselijke dingen doen met diertjes)en ook geen beschikking tot tuin of balkon.
Ik speel veel met haar en mijn vriend ook. Kijken samen lekker uit het raam. Houden haar dan goed vast en laten dan de wind tegen haar snoetje aan waaien(vind ze heeerlijk hihi)
Ik wil dus graag een katje erbij van middelbaar of oudere leeftijd (senior is ook welkom, liefste van een asiel!) die haar kan leren hoe het allemaal moet (wat wel en niet kan) en zodat ze lekker kan spelen..
Helaas wil mijn vriend het niet/zegt mijn vriend dat het niet kan

Heeft er iemand nog goeie tips of ideeën wat ik kan doen? Lilith is TOTAAL NIET!!!!! vervelend of iets dergelijks. Maar ik gun haar gewoon zo een gelukkig leventje (ben een emotioneel persoon , sorry. Ik voel snel met dieren mee

Heel veel bedankt en liefs van mij en Lilith de kleine zwarte draak hihi