Ik zal eens kijken naar de dr. Ann`s.
Jera mocht geen calcium meer, vanwege de verhoogde calciumwaardes.
Daarom zijn wij gestopt, ik heb tot nu toe nog geen fosfaatbinder gevonden zonder calcium, maar ze doet het nu heel goed op de puur kidney!
Beter dan ze tot nu toe gedaan heeft eigenlijk, zelfs de plassen zijn kleiner geworden.
Ik duim dat jullie de oplossing gevonden hebben met deze middelen!
Zo lastig als ze overal op reageren en ze krijgen iets.
Traumeel
- crazycatladyP
- Panter
Re: Traumeel
Mara, personeel van: Moira (6-2023) Bibi en Sami (5-2024)
Rust zacht, mijn lieve engeltjes *Niamh/ *Jera/ *Ronja
Rust zacht, mijn lieve engeltjes *Niamh/ *Jera/ *Ronja
Ik heb traumeel aan Lola gegeven en het deed wel iets, ze liep minder mank, ze had atrose
Nu geef ik Joep sinds een ruime week ook traumeel, geplet door wat dieet natvoer en ja ik vind hem nu ook wat soepeler bewegen
Nu geef ik Joep sinds een ruime week ook traumeel, geplet door wat dieet natvoer en ja ik vind hem nu ook wat soepeler bewegen
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
@Mara, ja dat is inderdaad lastig, de andere katten zijn wat dat betreft een stuk makkelijker
@Annet, ja ik denk dat ik het sowieso bij Luna door het voer doe, ze is wel makkelijk te pillen maar als het niet hoeft dan liever niet.
Ik begrijp soms ook niet hoe ze dat soort dingen bedenken, lekker onhandig.
@Anne, Ik lees er bij artrose inderdaad ook veel positiefs over, dus hij staat bij mij wel nog steeds op het te proberen lijstje.
Wat fijn dat jij verbetering ziet.
Vandaag komt als het goed is de mobility support binnen.

@Annet, ja ik denk dat ik het sowieso bij Luna door het voer doe, ze is wel makkelijk te pillen maar als het niet hoeft dan liever niet.
Ik begrijp soms ook niet hoe ze dat soort dingen bedenken, lekker onhandig.
@Anne, Ik lees er bij artrose inderdaad ook veel positiefs over, dus hij staat bij mij wel nog steeds op het te proberen lijstje.
Wat fijn dat jij verbetering ziet.
Vandaag komt als het goed is de mobility support binnen.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Groetjes, Denise
Nou ik ben er weer klaar mee,
Ik heb die dr ann's mobility support door haar eten gedaan ( eerst een klein beetje)
Binnen nog geen 10 minuten heeft ze alles eruit gekotst.
Inmiddels gaat het weer en vraagt ze weer om eten en was ze aan het spelen gelukkig.
Ik heb er zelf wel echt buikpijn van, ik vrees dat juist door haar extra te willen ondersteunen we het alleen maar erger maken.
Dit heb ik over het hoofd gezien:
Chondroïtine wordt door het lichaam zelf aangemaakt. Voor voedingssupplementen wordt chondroïtinesulfaat gewonnen uit dierlijk kraakbeen, afkomstig van runderen of haaien.
Copyright (C) Orthokennis https://www.orthokennis.nl/nutrienten/chondro%C3%AFtine
Glucosamine tabletten bevatten veel kalium. Dit is vooral van belang voor mensen met hart of nieraandoeningen. Chondroitine wordt vooral verkregen uit runderkraakbeen. Omdat glucosamine en chondroitine niet onder de Wet op Geneesmiddelenvoorziening vallen hoeft de fabrikant geen bijwerkingen te vermelden.
Nu is Luna wel een super gevoelige kat, dus ik zou het voor normale katten zeker een kans geven.
Ik heb die dr ann's mobility support door haar eten gedaan ( eerst een klein beetje)
Binnen nog geen 10 minuten heeft ze alles eruit gekotst.
Inmiddels gaat het weer en vraagt ze weer om eten en was ze aan het spelen gelukkig.
Ik heb er zelf wel echt buikpijn van, ik vrees dat juist door haar extra te willen ondersteunen we het alleen maar erger maken.
Dit heb ik over het hoofd gezien:
Chondroïtine wordt door het lichaam zelf aangemaakt. Voor voedingssupplementen wordt chondroïtinesulfaat gewonnen uit dierlijk kraakbeen, afkomstig van runderen of haaien.
Copyright (C) Orthokennis https://www.orthokennis.nl/nutrienten/chondro%C3%AFtine
Glucosamine tabletten bevatten veel kalium. Dit is vooral van belang voor mensen met hart of nieraandoeningen. Chondroitine wordt vooral verkregen uit runderkraakbeen. Omdat glucosamine en chondroitine niet onder de Wet op Geneesmiddelenvoorziening vallen hoeft de fabrikant geen bijwerkingen te vermelden.
Nu is Luna wel een super gevoelige kat, dus ik zou het voor normale katten zeker een kans geven.
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Oei dit is dus niet geschikt voor Luna 
Maar op welk ingrediënt uit Dr Ann's Mobility reageerde ze nu?
Maar op welk ingrediënt uit Dr Ann's Mobility reageerde ze nu?
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Ik denk de chondroïtine.
Tenzij de chitosan in haar voer gehydrolyseerd is maar dat staat er niet bij.
Dan zou het dat ook kunnen zijn.
Maar ja ik weet het soms ook niet hoor wat haar betreft, ze reageert op zoveel dingen.
Maar ik heb besloten om nu niets te doen en te kijken wat de solensia doet zonder ondersteunende middelen op de pea na.
En dan samen met onsior de 1e 3 weken.
Luna is momenteel niet meer te houden, die speelt veel, is lekker actief, ook qua interactie met de rest gaat het weer super. Dus hopelijk werkt de solensia net zo goed en heeft ze een keertje geluk en geen bijwerkingen.
Tenzij de chitosan in haar voer gehydrolyseerd is maar dat staat er niet bij.
Dan zou het dat ook kunnen zijn.
Maar ja ik weet het soms ook niet hoor wat haar betreft, ze reageert op zoveel dingen.
Maar ik heb besloten om nu niets te doen en te kijken wat de solensia doet zonder ondersteunende middelen op de pea na.
En dan samen met onsior de 1e 3 weken.
Luna is momenteel niet meer te houden, die speelt veel, is lekker actief, ook qua interactie met de rest gaat het weer super. Dus hopelijk werkt de solensia net zo goed en heeft ze een keertje geluk en geen bijwerkingen.
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise