Was net zo blij met deze optie, maar dat wordt me toch te gortig.
Bij Zooplus is die nog wel €10,99.crazycatladyP schreef: 12 jul 2023 16:50 En nu is de biokat micro opgeslagen naar 15,- euro bij bol![]()
Was net zo blij met deze optie, maar dat wordt me toch te gortig.
Klontert grove grit dan voldoende? En geeft dat niet meer geurtjes?nellebel schreef: 13 jul 2023 06:56 wat blijkt nu, zij vinden de nieuwe grove grit ook fijner en gaan eigenlijk bij voorkeur op het nieuw grit. en daar is geen uitloop bij. bij de hele fijne grit heb ik de hele kattenkamer, hal, woonkamer en ons bed vol liggen
Dat vind ik ook dat het minder uitloopt, wij hebben 2 om 2 met fijn en grover grit.nellebel schreef: 13 jul 2023 06:56 ben sinds 2 weken overgestapt op de goedkope variant van welkoop. de grove variant. ben nog in overgangsfase. dus nu 1 bak nieuwe grit andere bak oude grit. wat blijkt nu, zij vinden de nieuwe grove grit ook fijner en gaan eigenlijk bij voorkeur op het nieuw grit. en daar is geen uitloop bij. bij de hele fijne grit heb ik de hele kattenkamer, hal, woonkamer en ons bed vol liggen
Oud topic, maar ik ga toch even reagerenAnnaSt schreef: 26 jun 2023 16:45 Hi allen,
Onlangs heb ik een kitten gekocht (britse korthaar). Zij maakt bij de fokker nu gebruik van het peewee systeem. Ik vind het zelf onnodig om te investeren in dure kattenbakvulling, omdat je er immers maar je behoefte op doet. Dat geld gebruik ik liever voor betere voeding. Ik was al tot de conclusie gekomen dat ik klontvormende moest hebben, maar wat zijn goedkope aanraders? Heeft iemand van jullie ervaring met kattenbakvulling van de supermarkten? AH is bij mij om de hoek, dus het zou handig zijn als ik het daar mee kan pakken. De 4-voudige variant schijnt niet geweldig te zijn zoals ik las op het internet, maar ze hebben ook schep en schoon in 2 varianten: 'hygiene' en 'fijn'. Iemand hier ervaringen mee? Ik hoor graag wat jullie aanraden.
Groetjes.