Yep. Maar daarnaast drinkt en plast ze dus ook nog steeds veel.Asse-Poes schreef: 14 aug 2023 17:58 Ik ben het echt totaal allemaal kwijt nu.
Het probleem was toch dat Pippa niet eet?
Heb er echt buikpijn van nu.
Yep. Maar daarnaast drinkt en plast ze dus ook nog steeds veel.Asse-Poes schreef: 14 aug 2023 17:58 Ik ben het echt totaal allemaal kwijt nu.
Het probleem was toch dat Pippa niet eet?
Veel drinken en plassen is wel een symptoom van een verhoogde T4-waarde maar die heeft ze nu dus niet meer.Synemios schreef: 14 aug 2023 18:36 Is haar glucose onlangs nog mee genomen?
Veel drinken en plassen kan met de pancreas te maken hebben.
Als ze morgen toch bloed gaan prikken vraag dan of ze het mee nemen.
Veel drinken en plassen heeft niet met de schildklier te maken dat klopt maar dat Lienden blijft zeggen dat er geen verband is tussen triaditis en de schildklier vind ik ook vreemd.
+ minimaal een half blikje CosmaBaasjevanPippa schreef: 14 aug 2023 18:29
Dat eten van gisteren mag trouwens geen naam hebben hoor: een paar stukjes gedroogd vlees en een plakje kalkoenfilet. Gisteravond en vanochtend wilde ze helemaal niks meer.
Ja, dit hebben ze ook wel gezegd, herinner ik me nu, maar ik heb niet alles goed meegekregen. Ik zei namelijk dat ze wel genoeg vocht binnen krijgt omdat ze zoveel drinkt en toen legde ze uit dat dit anders is.Synemios schreef: 14 aug 2023 19:49 En nog even voor Marina, bij verdenking pancreas/triaditis, geven ze vocht infuus om de vochtbalans op peil te houden en de de giftige stoffen ( die mogelijk gevormd worden door ontstekingen) af te voeren.
En dat hadden ze je eigenlijk ook wel uit moeten leggen Renske![]()
Goed idee, thanks!Asse-Poes schreef: 14 aug 2023 20:42 Maak vanavond in alle rust een lijstje wat je precies wilt voor Pippa.
Dan overvalt het je morgen niet als je Pippa bij de DA brengt.
en als je DA dan toch met Pippa bezig is, laan hij ook even goed kijken naar haar gebit, tong en keel.
Dan kan je eventuele problemen daar in ieder geval uitsluiten.