Heb nog een zak brokjes dus het is evt een optie, maar ze heeft in het verleden wel blaasgruis gehad, dus ik heb haar liever ook niet op ander voer. Ik weet eigenlijk ook niet meer hoe het met het voer ging, dat moet ik ook even teruglezen.Asse-Poes schreef: 02 aug 2023 23:55 Oh dit is echt jammer.
Even samenvattend:
Felimazole leverde raar en onrustig gedrag op, maar geen braken.
Thiamacare: braken
Carbimazole: braken.
Hoe deed Pippa het op alleen y/d brokjes? Want die vond ze lekker. Ik weet niet hoe de levering van de y/d paté nu is trouwens. Een tijdje terug was het er opeens weer.
Ik snap je weerzin omdat het een erg beperkt menu is, maar als ze het daarop nog een paar maanden kan redden, is het wellicht te overzien dat ze geen andere dingen mag eten.
Bellow vond het heerlijk en dat viel mij reuze mee. Hij hoefde maar 1 maand aan die brokjes. Maar hij zeurde niet om ander eten.
Edit: blikvoer is wéér niet leverbaar![]()
Edit: teruggelezen, ik weet eigenlijk niet waarom ik gestopt ben met de brokjes. Combi van blaasgruis, met minder smaak eten, stinkende ontlasting en kaliumpoeder, denk ik... Zouden Carbimazol-tabletjes nog een optie zijn of kan ik wel de conclusie trekken dat Pippa + medicatie geen goede combi zijn?