Asse-Poes schreef: 01 aug 2023 01:28
Gent doet geen behandelingen tussen 15 juli en 15 september
https://www.orsami.be/nl/contactformuli ... ide-katten
Dat is een flinke tegenvaller !!
Heb je Lienden al gebeld/gemaild of zij ook nieuwe leveringsproblemen hebben?
Overigens valt die email aan jou me best wel tegen: geen uitleg en geen periode.
Dit had ik inmiddels inderdaad ook gevonden, valt mij inderdaad ook tegen. Je zult maar met een doodzieke kat zitten die de behandeling asap nodig heeft.
Ga ze nog wel even bellen of dit betekent dat de wachtlijst ook weer met (minimaal) 2 maanden is toegenomen, waarschijnlijk wel. In de mail en op de website spreken ze elkaar wel tegen. In de mail: we nemen geen nieuwe aanmeldingen in behandeling. Op de website: u kunt zich nog steeds aanmelden.
Uit de eerdere berichten hier lijkt het er wel op dat Lienden de wachtlijst sneller inloopt dan Gent. Toen ik me bij Gent meldde eind april was de wachtlijst 8 maanden, eind juni 6 maanden. En Lienden 1 tot 1,5 jaar en eind juni 8 maanden. Zal wel komen doordat het een privékliniek is. EIgenlijk is Lienden wel de meest praktische optie voor me qua reistijd en gedoe. Als je alles optelt wat er nog bij Gent komt kijken kom je wel op een vergelijkbaar bedrag uit, denk ik. Ga ze vanmiddag even bellen.
Wat ik me trouwens nog wel afvraag: Pippa haar gewicht is dus stabiel (was 3,4, en zit nu al een tijdje op 3,8, wat prima is) en haar T4 ook. Maar andere klachten zoals braken en veel plassen blijven dus. Komt dat vaker voor in jullie ervaring, dat bepaalde symptomen blijven ondanks dat de T4 goed is? En kan ik wel verwachten dat deze ook verdwijnen als de hyperthyreoïdie verdwijnt?