En gelijk weer reclame voor Welkoop

Dat is fijn om te weten, dank je!Synemios schreef: 27 jun 2023 23:30 Ja dan houd de welkoop hier ook op.
Ik heb select maar dan moeten ze wel weer tegen de micro kunnen.
Ik weet dat bol.com onze biokats altijd met post.nl hebben verzonden.
Ze kiezen de goedkoopste verzender volgens de klantenservice, op basis van gewicht en afmetingen van het pakket.Dinky schreef: 28 jun 2023 17:45 Ik heb eergisteren nog bij zooplus besteld en werd gewoon met PostNL verzonden.
Die ervaring had ik in het verleden ook, maar de laatste tijd helaas niet meer.Miloe schreef: 28 jun 2023 17:56 Oh da's geen leuke ervaring inderdaad crazycatlady. Ik had ooit pastazakjes van Miamor besteld, en alles lag verscheurd en stinkend in de doos besmeerd. Werd netjes afgehandeld door Zooplus, kreeg geld terug nadat ik foto's had gestuurd. Maar ik snap wel dat je er klaar mee bent. Da's geen goede service, totaal niet
Thnx dat is wel belangrijk, ik heb nu een zak besteld om uit te probreren, maar die van coshida zit ook geen geur in maar die slaat echt op mijn luchtwegen.crazycatladyP schreef: 28 jun 2023 17:39 Dat is fijn om te weten, dank je!
De gewone micro ( de classic) bevat in ieder geval geen parfum ofzo, daar kunnen ze hier ook niet tegen.
Mensen en katten![]()
Nee ik snap het ook niet meer, heb het opgegevenDinky schreef: 28 jun 2023 19:07 Geen idee wat dan de criteria zijn want in mijn pakket zaten twee flinke zakken kattengrit en kwam met PostNLDat een zwaar pakket met dhl gaat lijkt daarmee dus niet op te gaan.
De Tigerino sensitive zou ook geen geur hebben, maar slaat toch echt ook op mijn luchtwegen, de biokat`s micro hebben wij hier in huis geen last van.Synemios schreef: 28 jun 2023 19:07
Thnx dat is wel belangrijk, ik heb nu een zak besteld om uit te probreren, maar die van coshida zit ook geen geur in maar die slaat echt op mijn luchtwegen.
Zooplus verzend bij mij steeds het grit via dhl en dan eten, cosma snackjes en soep via post.nl, hier delen ze het in 2en.
Ik geloof van wel.crazycatladyP schreef: Dat is inderdaad interessant.
Weet je toevallig of ze met PostNL verzenden?
Oei, dan heb je pech gehad. Laatst ook een kapotte zak kattengrid bij zooplus. Ik heb de klantenservice gecontacteerd met enkele foto's van de kapotte zak in de doos en 3 dagen later stond de nieuwe zak al voor de deur.crazycatladyP schreef: 28 jun 2023 17:42 Ik bestelde eerst ook bij zooplus (of bitiba) @Miloe, maar krijg de laatste tijd continu kapotte verpakkingen, omdat ze met DHL verzenden en die hebben geen vakken in hun bus, zoals PostNL.
En dan hadden ze de laatste keer ook nog het lef om 50% korting voor te stellenwant het was nog wel bruikbaar.
De hele zak was van boven tot onder open gescheurd en alles lag door de gang,
Dus ik ben voorlopig klaar met zooplus!
Soms ligt het niet aan de afzender, maar aan de vervoerder. Even mopperen: ik heb geen beste ervaringen met DHL, die hebben een keer een pakje voor ons in een dekenkist bij de buren in de tuin gelegd. Dan duurt het lang voor je weet waar je pakje is. En ze hebben een keer een zending onder de buitenbrievenbus gelegd, terwijl we gewoon thuis waren. Ik heb via een chat een klacht ingediend, misschien helpt dat jou ook? Net zoals in de geciteerde reactie: het helpt vaak wel, een klacht indienen. Tot de volgende zending...Guazala schreef: 29 jun 2023 10:26 Oei, dan heb je pech gehad. Laatst ook een kapotte zak kattengrid bij zooplus. Ik heb de klantenservice gecontacteerd met enkele foto's van de kapotte zak in de doos en 3 dagen later stond de nieuwe zak al voor de deur.