Eerlijk verhaal, moedig om te vertellen. Maar ik snap ook dat het reacties oplevert bij anderen.
Ook ik ben niet helemaal vrij van bagage en merk dat ik met 2 kittens in huis ook tegen dingen aanloop. Een opgeruimd huis, bijvoorbeeld, is voor mij rust in mijn koppie, dus is voor te stellen dat dit wat stress op kan leveren. Maar ik zie het als een uitdaging! Als een mogelijkheid zelf ook weer te groeien. De controle weer wat meer los te laten. En met geduld de katjes tegemoet te treden. Op deze manier wordt het weer positief! Al is het volgens mij -net als met kinderen- zo, dat obstakels/ twijfel er gewoon bijhoren. En ik vind dat dat er ook mag zijn en mag worden uitgesproken! Niets is altijd alleen maar leuk en mensen die dat beweren zijn voor mij niet helemaal geloofwaardig.
Probeer om te denken, meis! Dat is jouw les in dit leven. De katjes zijn met een reden op jouw padje gekomen, dus maak er het beste van. Dan zullen jullie allen er profijt van hebben.
Wat ik doe is net als wat Rik omschrijft; ik neem de regie terug door hun structuur te geven en die van mij erop aan te passen. Ik doe het beter omdat er routine is in huis! En zij daarom ook
Succes!
Mama van Knox Elfi

(Knox, m) en Knikita Loki

(Knikita, v)

"Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"

Shiva, Allstar, Amor
Fotoalbum