Nala, bijna 10, begon een paar maanden geleden met af en toe braken. Dit deed ze dan een paar dagen en maar 1x per dag. Als ze s'morgens wakker werd voor haar wasritueel en ontbijt. En dan hield het braken weer op voor een paar weken.
Nu braakt ze inmiddels al een paar weken elke ochtend. Dus ze wordt wakker en braakt of op mijn bed of ze braakt als ze net op de grond is gesprongen.
Voorheen waren het donkere plasjes, nu is het lichtbruin met iets van brokjes er in.
Uitgebreid bloedonderzoek liet niks zien en ook de echo van de buik was goed. Er was wel een klein blaassteentje te zien maar dat kon niet de oorzaak zijn van het dagelijks braken.
Verder is Nala levendig en speels.
De ontlasting bestaat uit normale drolletjes, ze heeft nooit diaree.
Ik hoop zo dat iemand dit herkent zodat ik wat wijzer wordt...de dierenarts heeft het nu over een eliminatiedieet maar ik vraag me af of ze niet vaker zou braken als ze last van haar voer zou hebben? Daarbij wil ik dit best proberen maar als laatste optie want ik heb nog een kat en beiden zijn gewend dat er de hele dag brokjes staan dus dat wordt dan nog een dingetje