Pluisjes tussen pootjes?
- LeFonzie93
- Kitten
Pluisjes tussen pootjes?
Goedemiddag!
Ik heb sinds vandaag een mannelijke kitten genaamd Link (eerste kat ooit) ik was even aan het kroelen met hem tot ik dit onder zijn pootje zag iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Heb het proberen weg te halen maar het zit vast?
Hier de link van de foto: https://files.fm/u/czycjf6h7
Ik heb sinds vandaag een mannelijke kitten genaamd Link (eerste kat ooit) ik was even aan het kroelen met hem tot ik dit onder zijn pootje zag iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Heb het proberen weg te halen maar het zit vast?
Hier de link van de foto: https://files.fm/u/czycjf6h7

Re: Pluisjes tussen pootjes?
Zou het kattenbakvulling kunnen zijn?
Verder zou ik het niet weten
Gefeliciteerd met je 1e kitten ooit
Ik weet niet hou oud je kitten precies is maar als het je enigste kat in huis is zou ik er zo snel mogelijk een kitten bij halen
Kittens horen niet alleen op te groeien
https://poezensnuitjes.com/waarom-kittens-altijd-samen/
Ik weet niet hou oud je kitten precies is maar als het je enigste kat in huis is zou ik er zo snel mogelijk een kitten bij halen
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
- LeFonzie93
- Kitten
Dank voor de felicitatie en de snelle reactie! Ik zat inderdaad ook aan kattenbak vulling te denken het rare is dat het blijft plakken maandag maar de da voor checkup dus komt wel goed!Anne schreef: 18 feb 2023 15:40 Zou het kattenbakvulling kunnen zijn?

Hier hebben ze ook wel eens grit tussen de pootjes
Als het vochtig is kan dat inderdaad blijven plakken
Wees wel voorzichtig met klontvormend grit want dat kunnen kittens gaan eten met alle gevolgen van dien
Fijn dat je er nog een kitten bij wilt. Ik zelf zou daar niet te lang mee wachten
Laat je nog weten wat de da gaat zeggen? Ik ben wel benieuwd naar het mysterie onder zijn pootje
Als het vochtig is kan dat inderdaad blijven plakken

Wees wel voorzichtig met klontvormend grit want dat kunnen kittens gaan eten met alle gevolgen van dien
Fijn dat je er nog een kitten bij wilt. Ik zelf zou daar niet te lang mee wachten
Laat je nog weten wat de da gaat zeggen? Ik ben wel benieuwd naar het mysterie onder zijn pootje

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
- LeFonzie93
- Kitten
Ik ben weer gerust gesteld hahaAnne schreef: 18 feb 2023 15:58 Hier hebben ze ook wel eens grit tussen de pootjes
Als het vochtig is kan dat inderdaad blijven plakken![]()
Laat je nog weten wat de da gaat zeggen? Ik ben wel benieuwd naar het mysterie onder zijn pootje![]()
Komt goed ik laat het weten!

- LeFonzie93
- Kitten
Goed nieuws! Het waren inderdaad stukjes kattenbak vulling! Alleen volgens de dierenarts is hij een zij! Ik stond echt met me mond vol tanden haha! Maakt opzich niet veel uit alleen moet nu een nieuwe naam bedenken heb je misschien suggesties haha?Anne schreef: 18 feb 2023 15:58 Hier hebben ze ook wel eens grit tussen de pootjes
Als het vochtig is kan dat inderdaad blijven plakken![]()
Laat je nog weten wat de da gaat zeggen? Ik ben wel benieuwd naar het mysterie onder zijn pootje![]()

Fijn dat het niets vreemds was
En in de huidige wereld moet Link ook prima bij een poes passen. Al kan je er qua klank ook Pink van maken. Of Lina, dan houdt je de eerste drie letters gelijk maar is de klank wel anders

En in de huidige wereld moet Link ook prima bij een poes passen. Al kan je er qua klank ook Pink van maken. Of Lina, dan houdt je de eerste drie letters gelijk maar is de klank wel anders

inderdaad fijn dat het mysterie is opgelost en er verder niets vreemd is, behalve dan de shock
Ik vind Pink ook een mooie naam
Ben benieuwd wat het gaat worden

Ik vind Pink ook een mooie naam

Ben benieuwd wat het gaat worden

en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Ik vind Pink ook een leuke naam.
Als je Link vernoemd hebt naar de hoofdpersoon van het ontzettend leuke Zelda spel, kan je haar natuurlijk ook Zelda gaan noemen.
Als je Link vernoemd hebt naar de hoofdpersoon van het ontzettend leuke Zelda spel, kan je haar natuurlijk ook Zelda gaan noemen.

Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
- LeFonzie93
- Kitten
Heb er goed over nagedacht en heb besloten dat ze Poes gaat heten lekker simpel en prima haha 

Dan kun je nu rustig na gaan denken over de volgende.
Die kun je dan Kater noemen
Waarom kittens altijd samen? Waarom plaatsen wij geen kittens in hun eentje?

Een of twee kittens?

Een of twee kittens?

Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
- LeFonzie93
- Kitten
Ohh goeie naam!Rik schreef: 23 feb 2023 11:16 Dan kun je nu rustig na gaan denken over de volgende.
Een of twee kittens?
![]()